2020. június 02. 19:10   |   DG
címkék:  

Egy új Porsche 911 az 50-es évek stílusában

A Porsche leleplezte az új 911 Targa 4S Heritage Design Edition modellt, amely az 50-es és a korai 60-as évek dizájnmegoldásait vonultatja fel és az első a négy tervezett Heritage Design gyűjtői kiadás közül. A Heritage Design Edition vintázs külső és belső stílusjegyeket értelmez újra és kombinálja a legkorszerűbb technológiával. Összesen csak 992 darabot készítenek belőle, ősszel érkezik a márkakereskedésekbe.

Az új 911 Targa 4S Heritage Design Edition mindenekelőtt az új, exkluzív cseresznyepiros fényezéséről ismerhető fel (négy másik szín is elérhető), amelyet aranyszínű logókkal kombináltak, az 50-es évek autentikus stílusában. Mindezt fehér matricázás egészíti ki, amely a Porsche versenytörténelmének kezdeteit idézi fel. Szintén különleges a hátsó hűtőrács egyedi Porsche Heritage logója, amely hasonlít arra a jelvényre, amelyet annak idején akkor adományoztak, ha egy Porsche 356-os elérte a 100 ezer kilométeres futásteljesítményt.

Minden Heritage Design Edition modell sajátja továbbá az 1963-as Porsche címer az első fedélen, a kormánykeréken, a kerékközepeken és a járműkulcson. A történelmi motívum hímzett formában a fejtámlákon is megjelenik. A limitált kiadású modellek emellett alapfelszereltségként 20/21 col méretű Carrera Exclusive Design kerékgarnitúrát és feketére fényezett féknyergeket kapnak.

A belső tér is a múltnak állít emléket az exkluzív kéttónusú bőrkárpitozás képében. Bordó-bézs, vagy fekete-bézs összeállítás választható, az üléseken és az ajtópaneleken pedig kordbársonyt is találunk, amely az 50-es évek divatját eleveníti fel. A belső tér mindenre kiterjedő Exclusive Manufaktur bőrözéssel érkezik, különleges, perforált oszlophuzatokkal. A műszerfalon, egy fémplaketten jelenik meg az autó sorozatszáma.

A Heritage Design Edition modell a napokkal ezelőtt bemutatott Targa 4S modellen alapul, így egy 3 literes biturbó boxermotor mozgatja, 450 lóerős teljesítménnyel. A nyolcfokozatú duplakuplungos váltóművel és rajtprogram használatával a sportkocsi 3,6 másodperc alatt sprintel százra és eléri a 304 km/órás végsebességet is.

A korlátozott példányszámú modellhez a Porsche egy különleges kronográfot is kifejlesztett, ami kizárólag a sportkocsi tulajdonosai számára érhető el. Akárcsak az autóból, a karórából is 992 darab készül.