2021. február 25. 18:50   |   Autoblog
címkék:  

Új korszak indul a Peugeot-nál, a márkalogót is lecserélték

A világ legrégebbi, ma is működő autómárkája új logóval erősít rá személyiségére, karakterére. Ezzel ismét új fejezet kezdődik a márka életében.

A Peugeot-nak 1850 óta 10 logója volt, melyek fő motívuma a kezdetektől fogva a márka oroszlánja. Most mutatkozott be a tizenegyedik változat, amely minden eddiginél karakteresebb, minőségibb, elegánsabb: egy fenséges oroszlánfejet ábrázoló címerpajzs.

A jelenlegi logó 2010 óta használatos, időszerű megújulása méltó módon koronázza meg a márka feljebb pozícionálásának évek óta tartó folyamatát. Az elmúlt 10 év során a Peugeot teljes modellskálája megújult, ezt követi most a logó megújulása.

A csillagok együttállása is adott ehhez a változáshoz: 2021 elején az új Peugeot 308 érkezésével indul az új modellkínálat bevezetése, hamarosan elindul a márka új honlapja, nemrégiben pedig megszületett a Stellantis csoport.

Az elmúlt 10 év során a márka hihetetlen munkával a teljes modellkínálatot megújította, egyben magasabb minőségi szintre emelte. Az eredmény nem is maradt el: a sikert két Év Nemzetközi Kisáruszállítója cím (2019-ben a Partner, 2021-ben pedig az e-Expert) és három Év Autója díj (2014-ben a 308, 2017-ben a 3008, 2020-ban pedig a 208) fémjelzi. Ezen felül pedig érkeznek az elektromos meghajtások a teljes modellskálán, a személygépkocsiknál éppúgy, mint a haszongépjárműveknél.

Az új címerpajzs a Peugeot számára új világok meghódítását is jelenti, a nemzetközi márkává való válás felgyorsítását, a francia stílus és szakértelem, tágabb értelemben pedig a francia életmód szélesebb körű megismertetését. Az autók, a márkakereskedések, a butiktermékek, a weboldalak, a kommunikációs eszközök, a magyarázó szimbólumok…, megannyi érintkezési pont a márka és az ügyfél között, amelyek mind egységes rendszerbe szerveződnek.

A Peugeot 10 év után újra nemzetközi imázskampányt indít, The lions of our time címmel. Az optimista hangvételű nemzetközi kommunikációs kampány a Peugeot meglévő ügyfeleihez szól – és azokhoz is, akik még nem azok. A márka új, univerzális dimenziót ragad meg: az időt. Ezért emeli ki a kampányban „korunk oroszlánjait”, minden korból, minden kultúrából és minden földrészről. „Korunk oroszlánjai” nem a pénzt vagy a hatalmat hajszolják, sokkal inkább a minőségi időt szeretnék megteremteni maguknak.

A Peugeot univerzuma ugyanakkor nem korlátozódik a márkakereskedésekre vagy a honlapra: a márka új, egyszerű, vonzó és kiváló minőségű lifestyle termékkínálattal is jelentkezik. Ruházati termékek, bőráruk, kiegészítők, elektronikai cikkek, konyhai eszközök, papíráru, csomagolás, makettek is szerepelnek a palettán.