2021. november 19. 17:45   |   Autoblog
címkék:  

Óriási siker a Dacia villanyautója

A Dacia olcsó villanyautója, a Spring valódi sikertörténet, nyolc hónap alatt mintegy 40 000 megrendelés futott be rá. A Magyarország mellett több európai országban elindított, példátlan előrendelési program keretében három hónap alatt rögtön több mint 16 000 foglalás történt az autóra, s azóta havonta átlagosan 5000 megrendelés érkezik be rá.

Azzal, hogy a Dacia egy teljesen elektromos meghajtású városi autót kínál SUV külsővel elérhető áron, széles vásárlói körben jelentkező igényt elégít ki. A könnyű használatnak és töltési megoldásoknak, valamint az akár 305 kilométeres városi hatótávolságnak (WLTP kombinált: 230 km) köszönhetően az autó optimális mobilitási lehetőséget biztosít azoknak, akik naponta átlagosan 30 kilométert utaznak. És ilyen járműhasználóból rengeteg van Európában. A márka Magyarországon mindezt verhetetlen áron, már napi 1 700 forinttól biztosítja.

A Spring a márka speciális nagykövetévé vált azzal, hogy olyan ügyfeleket is megnyert a márkának, akik életükben először vásárolnak Daciát (10-ből 8 Franciaországban).