2022. január 10. 15:25   |   Autoblog
címkék:  

A nap képe: a Peugeot foodtruck

A Peugeot és a Whirlpool egy a bisztrókultúra és a gasztronómia világából ihletet merítő különleges büfékocsit hozott létre. A Whirlpool Experience Tour tanulmány célja az új W6 és W7 gőzsütők népszerűsítése a B2B értékesítők körében.

A Peugeot Design Lab és a Whirlpool dizájnerei a Whirlpool Experience Tour foodtruck megálmodásakor az ügyfélélményt helyezték a középpontba. Az eredmény optimális helykínálat és egy egyedülálló kinematikai megoldás. A jármű oldala a rovarok szárnyfedőihöz hasonlóan nyílik, belsejéből pedig két nagy munkalap nyúlik előre, ergonomikus konyhai környezetet teremtve a séf számára. Ideális magasságban helyezkedik el a mosogató és a főzőlap, és a különböző tárolóhelyek, valamint a két kombinált gőzsütő is könnyen elérhető. A bemutatók során az időjárás viszontagságaitól egy beépített tető véd.

E látványos és innovatív tanulmányban a séf végre az értékesítőkkel egy szinten helyezkedik el, ami nagyban hozzájárul a bemutatók oldott hangulatához. A közönség így egyetlen mozdulatról sem marad le. A foodtruck hátuljában kialakított, hangfallal és nagy képernyővel ellátott multimédia-rendszer oktatóvideókat közvetít és részletes információkkal szolgál a sütőkre vonatkozóan.

A márka nagyköveteként szolgáló, nagy műgonddal megalkotott Whirlpool Experience Tour hű marad a „bisztronómia” szelleméhez, mely a profi séfek igényességét egy lazább közegben, egyszerűbb és megfizethetőbb ételekre fókuszálva kamatoztatja. Ennek megfelelően a munkalap és a frontelemek antibakteriális, szagálló és könnyen tisztítható felületű fehér olasz kerámiából készültek. A munkafelületet sárgaréz betétek díszítik. A titánszürke karosszériában és az azonos árnyalatú mintákban a gőz tematikája és a Whirlpool prémium sütőinek esztétikája köszön vissza.

A Whirlpool Experience Tour a beépített főzőkészülékekre irányuló, 2021. tavaszán indított széles körű reklámkampány szerves részeként egyedülálló kommunikációs eszköz is egyben. A hosszú távú B2B használatra szánt jármű a kiskereskedelmi hálózat értékesítőit, a konyhai szakembereket és a nagykereskedőket megcélozva körbejárja Franciaországot, és nemzetközi szakkiállításokon is részt vesz majd. A bemutatók során a Whirlpool legújabb kombinált gőzsütőinek kiváló tulajdonságait és előnyeit egy mesterszakács demonstrálja.

Ami magát a járművet illeti, a Whirlpool Experience Tour alapja egy az észak-franciaországi BCC által átalakított hosszú Expert modell. A benne rejlő berendezésekhez képest kimondottan kompakt (5,3 m hosszú), jól kormányozható és 1,90 m magas jármű a parkolók többségében gond nélkül leparkolható. A foodtruckéval megegyező karosszériaárnyalatú utánfutóban egy hűtőszekrény és további kiegészítők kaptak helyet. A hűtőgépet egy napelem látja el energiával, a berendezések működéséről pedig egy generátor gondoskodik.

A 2022. áprilisban újra üzembe álló Whirlpool Experience Tour sikeres évet tudhat maga mögött. A tanulmány a nyáron Franciaország útjait járta, több mint 20 városban megfordult, és egyórás tréningek keretében összesen 72 alkalommal több mint 500 értékesítőt kápráztatott el egyediségével és újszerű voltával.