Új többéves partnerséget jelentett be az F1, a fiatalabb korosztály nagy örömére
A 2025-ös program része lesz, hogy a rajongókat közelebb hozzák az innováció, a technológia és a mérnöki világokhoz.
A LEGO és a Formula 1 bejelentette egy új, többéves partnerség létrejöttét, amelynek célja, hogy még több LEGO-rajongót kapcsoljanak össze a Formula 1 világával. Ez a két globálisan szenvedélyes rajongói bázist egyesíti.
A partnerség 2025-ben indul, és többek között szurkolói zónák kialakításával a nagydíjak helyszínein, valamint számos izgalmas tartalommal a LEGO digitális platformjain lesz elérhető.
Az adatok szerint az elmúlt években a Formula 1 népszerűsége jelentősen nőtt a fiatalabb rajongók körében, különösen az EU-ban és az Egyesült Államokban. Jelenleg több mint négy millió 8-12 éves gyerek követi aktívan a sportot, és az Instagram-követők 40%-a 25 év alatti.
A partnerség keretében a Formula 1 csapatait LEGO formában is megalkotják, különféle LEGO-termékekkel, például a legkisebbeknek szánt LEGO DUPLO szettekkel, valamint készletekkel minden korosztály számára, beleértve a tizenéveseket és felnőtt építőket is.
A 2025-ös program része lesz, hogy a rajongókat közelebb hozzák az innováció, a technológia és a mérnöki világokhoz a LEGO építés révén, interaktív szurkolói zónák segítségével.
A rajongók új módon élhetik át a verseny izgalmait, ahogy LEGO kockákból építik újra az izgalmas pillanatokat, ikonikus helyszíneket, mint a versenypálya, a boxutca és a garázsok, lehetőséget adva arra, hogy a pilótaülésbe lépjenek és a motorsportok világát egy új szemszögből ismerjék meg.
Borítókép: F1