Hummer H3 offroad csomagolásban
A kocsin a legszembetűnőbb elemek az elképesztő 20 colos kerekek és a 35 hüvelykes Mickey Thompson Bear Claw sárgumik.
A SEMA show-n természetesen számos Hummer átalakítást is meg lehet tekinteni, köztük a legkisebb, H3-as típusból készült H3R-t. A H3R dögös, offroad illetve verseny kiegészítőket, valamint egy 505 lóerős, 7 literes Corvette Z06 blokkot kapott. Ezzel a motorral persze nem lesz megvásárolható az autó, de a Hummer jövőre piacra dobja a Hummer H3 Alpha változatot, 5,3 literes, 300 lovas V8-as motorral.
Elég hosszú a Hummer H3-ra utólagosan felszerelt kiegészítők listája; a kocsin a legszembetűnőbb elemek mégis az elképesztő 20 colos kerekek és a 35 hüvelykes Mickey Thompson Bear Claw sárgumik. A kocsit egy Tenneco/Rancho futómű készlettel 10 centiméterrel emelték meg, a karosszériára pedig különböző vérbeli terepjárós kiegészítőket szereltek fel. Ilyenek például az IPF fényszórók és az első kartervédő lemez. Versenyautós vonások a Rotora fékek, a “Jerry” piros külső festés, a hátsó vakablakok és az első oldalablak-háló, valamint az egyedi airbox rendszer és a négy csőben végződő sportkipufogó-rendszer. Ezek mellett egy Eaton önzáró differenciálművet is beépítettek, s hatékonyabbá tették a hűtőrendszert.
A belső térből száműzték a hátsó üléseket, a két első szék helyére pedig vízálló kagylóüléseket telepítettek ötpontos övekkel. A padlószőnyeget mosható gumiborítás váltotta fel. Számos kiegészítő műszer is bekerült a gépbe, mint például az elengedhetetlen navigáció, az iránytű, a dőlés- és magasságmérő műszer, valamint a stopper.