2007. augusztus 23. 09:17   |   Autoblog
címkék:  

Nincs étvágya a Volvo C30-nak

A Frankfurti Autószalonon új C30-modellváltozatot mutat be a Volvo, a 2008 elejétől kapható C30 Efficiency alacsony, mindössze 4,5 literes fogyasztása miatt számít különlegességnek. Az alapmodellhez (C30 1.6D, 105 LE) képest ez négytizedes mínuszt jelent száz kilométerre vetítve, a csökkenést az aerodinamika módosításával (alacsonyabb karosszéria-magasság, alsó borítólemezek és speciális keréktárcsák alkalmazása, stb.), alacsonyabb gördülési ellenállású abroncsok felszerelésével és a váltóáttételek átvariálásával érték el a svéd szakemberek.

A Volvo bejelentette azt is, hogy 2008 elejétől új Powershift váltóval is elérhető lesz a C30, S40 és V50 modellek kétliteres dízelváltozata, a szerkezet nyolc százalékkal fogyaszt kevesebbet, mint a Volvo jelenlegi automata váltói.

A Frankfurti Autószalonon új C30-modellváltozatot mutat be a Volvo, a 2008 elejétől kapható C30 Efficiency alacsony, mindössze 4,5 literes fogyasztása miatt számít különlegességnek. Az alapmodellhez (C30 1.6D, 105 LE) képest ez négytizedes mínuszt jelent száz kilométerre vetítve, a csökkenést az aerodinamika módosításával (alacsonyabb karosszéria-magasság, alsó borítólemezek és speciális keréktárcsák alkalmazása, stb.), alacsonyabb gördülési ellenállású abroncsok felszerelésével és a váltóáttételek átvariálásával érték el a svéd szakemberek.

A Volvo bejelentette azt is, hogy 2008 elejétől új Powershift váltóval is elérhető lesz a C30, S40 és V50 modellek kétliteres dízelváltozata, a szerkezet nyolc százalékkal fogyaszt kevesebbet, mint a Volvo jelenlegi automata váltói.