Kupét farag az új Lagunából a Renault
A britek mindent tudnak. Az Auto Express megírta, hogy forradalmi lesz az új Ford Focus, az Autocar pedig állítja, hogy a Renault az utolsó simításokat végzi az új Lagunából faragott kupén. A kétajtós modellnek komoly feladatot szán a francia autógyár, egyszerre kell meglódítania az eladásokat és dobnia a Renault imidzsén.
A projekt állítólag annyira előrehaladott stádiumban van, hogy a kupé 2008 második felében már piacra is kerülhet, mintegy 12 hónappal a limuzin és a kombi után. Az Autocar forrása szerint az újdonság “sokkal kevésbé lesz konzervatív”, mint a négyajtós Laguna, formavilágára erős hatást gyakorol majd a 2004-ben bemutatott Fluence tanulmány. Ahogy a limuzin, úgy a kupé is 4,7 méter hosszú lesz, belterében négy felnőttnek jut majd kényelmes hely. A motorháztető alá egy a Nissantól származó V6-os hajtómű kerülhet, de elérhető lesz 170 lóerős, turbós négyhengeressel és egy erős dízellel is.
(Via: Autocar)
A britek mindent tudnak. Az Auto Express megírta, hogy forradalmi lesz az új Ford Focus, az Autocar pedig állítja, hogy a Renault az utolsó simításokat végzi az új Lagunából faragott kupén. A kétajtós modellnek komoly feladatot szán a francia autógyár, egyszerre kell meglódítania az eladásokat és dobnia a Renault imidzsén.
A projekt állítólag annyira előrehaladott stádiumban van, hogy a kupé 2008 második felében már piacra is kerülhet, mintegy 12 hónappal a limuzin és a kombi után. Az Autocar forrása szerint az újdonság “sokkal kevésbé lesz konzervatív”, mint a négyajtós Laguna, formavilágára erős hatást gyakorol majd a 2004-ben bemutatott Fluence tanulmány. Ahogy a limuzin, úgy a kupé is 4,7 méter hosszú lesz, belterében négy felnőttnek jut majd kényelmes hely. A motorháztető alá egy a Nissantól származó V6-os hajtómű kerülhet, de elérhető lesz 170 lóerős, turbós négyhengeressel és egy erős dízellel is.
(Via: Autocar)