Az első felturbózott Challenger
A gyár a kompresszoros erősítést meghagyta az olyan specialistáknak, mint például a Speedfactory, mely három lépcsőben húzza fel a motorteljesítményt.
Júniustól kapható a Dodge Challenger az Államokban, s mivel klasszikus izomautóról van szó, azonnal elkészültek az első motortuningok a típushoz. A gyár a kompresszoros erősítést meghagyta az olyan specialistáknak, mint például a Speedfactory, mely három lépcsős doppingkúrát kínál a hátsókerekes géphez. Az első “csomag” 470 lóerőt csalogat elő a HEMI blokkból, a második már tisztességes 630-at, míg az igazi őrülteknek a hármas szintű átépítés ajánlott, amely csaknem 800 lóerőt jelent a főtengelyen!
A teljesítmény növekedés a Challenger esetében is javarészt a centrifugális Vortech kompresszornak köszönhető, mely kis nyomáson 470 lóerőt hoz elő az 5,7 literes motorból. A Speedfactory 3 éves vagy 36 ezer mérföldes garanciát is vállal a motorra. A kettes szintű átépítés már a 6,1 literes HEMI blokkal felszerelt SRT8 modelleket érinti, a nagyobb nyomáson dolgozó feltöltő és más elemek, mint például a sportkipufogó-rendszer ebben az esetben 205 lóerővel többet hoznak ki a blokkból. 630 lóerő is borzasztóan sok, azonban a Speedfactory a fanatikusokra is gondolt, akik még nagyobb teljesítményre vágynak. A harmadik lépcsős módosításnál a HEMI motort kompletten, versenyalkatrészekből átépítik, hogy az végül közel 800 lóerőt adjon át a főtengelynek. Természetesen itt is érvényes a 3 éves garancia.