/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Brabus GL-osztály

2006. augusztus 21. 15:47   |   Autoblog
címkék:  

Sportosan elegáns karosszéria, akár 462 lóerő, 3 éves garancia: a Brabus teljes tuningprogramot kínál a legnagyobb Mercedes-Benz szabadidő-autóhoz is.


A Brabus a világ legszélesebb motortuning-programját kínálja a Mercedes-Benz modelljeihez, melyből a GL is profitál. A GL 320 CDI-hez elérhető a D6 (III) PowerXtra teljesítménynövelő csomag, ami kompatibilis a gyári részecskeszűrővel és nem befolyásolja a motor Euro IV-es környezetvédelmi besorolását. A bármelyik hivatalos Mercedes dealer által könnyedén, plug-and-play módszerrel

telepíthető modullal a 224 lóerős gyári teljesítmény 272-re növekszik, a nyomaték pedig 590 newtonméterre gyarapszik (1600 ford./percnél). A GL a beavatkozás után 9,5 helyett 8,9 másodperc alatt tud felgyorsulni 100 km/órára, végsebessége pedig 210 km/óráról 218 km/órára nő.

A tuningprogram a GL 500-as változatáig terjed, mely gyárilag egy 388 lóerős 5,5 literes V8-as motorból meríti erejét. Az extra teljesítményre áhítozó vevők választhatják a B8-as tuningszettet, amely 419 lóerőt hoz ki az aggregátból, vagy dönthetnek a 6,1 literes lökettérfogatú, 462 lóerős Brabus erőforrás mellett. Utóbbi 6 másodperc alatt löki fel az ötméteres vasat százra, s 255 km/órás végsebességet biztosít neki. Nyomatéka is figyelemreméltó, 615 Nm 3100-as fordulaton. Mindegyik motorvariációhoz a Brabus egyedi sportkipufogó-rendszert ajánl négy krómvéggel.


A SUV megjelenését a Brabus stílusos, decens kiegészítőkkel dobta fel. Az első lökhárítótoldat nagy nyílásaival dinamikusabb arcot kölcsönöz a járműnek és csökkenti az első tengelyre ható felhajtóerőt. A front kiegészíthető még két ködlámpával és szúrófénnyel. A küszöbök a jobb légáramlást szolgálják, beépített diódáikkal és krómszegélyükkel azonban a látványt is nagyban javítják. A hátsó lökhárítóelem tartalmazza a dupla kipufogóvégek kivágásait, valamint a diffúzort, de a program része a hátfalajtóra rögzített szolid légterelő is.

Rengeteget javítanak az optikán a szép Brabus kerekek is, melyekből háromféle áll rendelkezésre 18-22 hüvelykes méretben.

A Monoblock VI fantázianevű, hat duplaküllős kerékből többrészes és egyrészes rendelhető, előbbi 9,5J x 20-as, utóbbi 10J x 22-es méretben, 295/45 ZR 20, illetve 295/35 ZR 22-es abroncsokkal. A paletta második darabja a Monoblock S öt hajlított duplaküllős könnyűfém felni, 8J x 18, 8,5J x 19, 9,5J x 19-es méretezéssel és gyári gumikkal, valamint exkluzív 10J x 22-es Brabus opcióban. A GL felszerelhető az új kilencküllős, polírozott peremű Monoblock E kerékkel is, melyből a 9,5J x 20-as és 10J x 22-es méret a megfelelő. A kerékgarnitúra mellé természetesen elektronikus futómű-ültetés is jár, ami 30 mm-rel csökkenti a hasmagasságot.

Az aktív biztonság növelése érdekében a Brabus a fékberendezést is lecseréli. A legkeményebb verziónál elöl 12-dugattyús alumínium féknyergek szorítják a hűtött és perforált, 380 x 36 mm-es tárcsákat, míg hátul 355 x 28 mm-es tárcsákba harapnak a 6-dugattyús nyergek.

A GL-osztályhoz a bottropi tuner exkluzív belső felszereléseket is kínál: rozsdamentes acél küszöb megvilágított Brabus logóval, sportkormány, Mastik bőr/Alcantara belső bőrkárpitozás, speciális első háttámla-konzol 17,5 centis monitorral és DVD lejátszóval, elektromosan lehajtható asztal stb.    


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/