/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Egy klasszikus Range Rover Corvette-motorral

2020. április 06. 19:50   |   Autoblog
címkék:  

Ha valaki rajong a kétajtós Range Roverért és az időtlen dizájnt a mai kor teljesítményével és kényelmével szeretné ötvözni, a Legacy Overlandnél jó helyen kopogtat. Ez az 1990-es Range Rover alapos restauráláson és modernizáláson esett át, többek között a hatodik generációs Chevrolet Corvette hajtásláncát kapta meg.

A Range Rover restomod motorházteteje alatt az öreg 3,9 literes, 178 lóerős V8-ast egy 6,2 literes GM LS3 V8 motor váltotta, amely minden idők egyik legjobb Chevrolet erőforrása. Az ötödik generációs Camaro SS és a hatodik generációs Corvette széria blokkja 430 lóerőt és 576 Nm nyomatékot ad le, így valósággal repíti az öreg Range Rovert. 4L85e jelű négysebességes automataváltót kötöttek hozzá, ami szintén strapabíró darab.

A Legacy Overland szakemberei nemcsak a motort és a váltót cserélték ki, de a Range Rover alvázát is megerősítették és új alkatrészekkel továbbfejlesztették. Az osztóművet is újjáépítették és modern differenciálműveket szereltek be. Ezenkívül mindkét tengelyre tárcsás fékrendszert építettek.

Az ügyfél amennyire lehet, meg szerette volna tartani az autó eredeti megjelenését, így csupán a jádezöld metálfényezés, a LED-es fényszórók és a Hella Rallye 100 szúrófények újak. A futóművet kissé megemelték (+25 mm), de például a kerekek is eredetiek.

Az utastérben ragaszkodtak az eredeti pulthoz; maradt a Blaupunkt rádió is, de munkáját egy modern Sony fejegység támogatja. Az üléseket, az ajtókat, az első könyöklőt és a mennyezetet nyeregbarna és fekete bőrrel áthúzták.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/