Ford Mustang 820 lóerővel
Az amerikai autók elismert nemesítője, a német GeigerCars begurította garázsába az új Ford Mustangot, és addig nem nyugodott, amíg meg nem duplázta a teljesítményét. Elképesztő 820 lóerősre doppingolta a motort, új szintre emelve a hátsókerekes gép menetteljesítményeit.
421 lóerejével és 530 Nm nyomatékával a Ford Mustang nem mondható vérszegénynek, sőt, zsigeri élményt nyújt, a Geigernek azonban más elképzelése volt arról, hogy egy izomautónak mit kell tudnia. Az 5 literes, 32 szelepes V8-as motorra ráaggatott egy 2,9 literes Whipple kompresszort, majd kovácsolt dugattyúkat, acél hajtókarokat, kiegyensúlyozott főtengelyt, airboxot és rozsdamentes acél sportkipufogó-rendszert szerelt be. A lovak száma 820-ra gyarapodott, míg a nyomaték 759 Nm-re módosult.
A tuner nem közölte, hogy ez milyen mértékben hatott a Mustang képességeire, de van egy olyan sejtésünk, hogy a gyorsulás 4 másodperc alatt van, a végsebesség pedig a 320 km/órát is meghaladja. A kezelhetőséget Torsen korlátozottan önzáró differenciálművel, versenyfutóművel, 6-dugattyús Brembo fékekkel és 3:73:1-es végáttétellel igyekeztek javítani.
Mindamellett a Mustang kapott egy szénszálas aerodinamikai készletet is, amely első splittert, nyitott hűtőrácsot, új küszöbidomokat, hátsó spoilert és diffúzort tartalmaz. A kerekeket könnyű, kovácsolt 20 colos felnikre cserélték, amelyekre nagyteljesítményű Michelin abroncsokat feszítettek. A hátsó tengelyen 295/30 méretű kaucsukhengerek próbálják útra vinni a bődületes erőt.
A Geiger brutális összeget kér az átalakításért, 109 ezer eurót számol fel érte, ami a Mustang új árának a két és félszerese.