Megbabrálta az AC Schnitzer a BMW M3-M4 duót
A bajor gyártó termékeit előszeretettel nemesítő tuningcég rátette névjegyét az M3 sportszedánra és M4 sportkupéra. A kinézet mellett a teljesítményt is érték változások – egészen komoly mértékben.
Végre elkészítette a neves műhely optikai és teljesítményjavító csomagját a BMW népszerű párosának legdurvább kiadásaihoz.
A 3.0 literes S55 kódnevű, ikerturbós sorhatossal hajtott bajor négykerekűek gyári 431 lóerejére és 550 Nm csúcsnyomatékára sem lehet panasz, azonban a vezérlőszoftver átírásával és néhány apróbb módosítás (például a kipufogórendszer átalakításának) elvégzésével rögtön megugrottak az értékek: 510 paripa és 654 Newtonméter áll a vezető rendelkezésére maximálisan. Arról sajnos nem tudni, ezek mennyit javítanak a menetteljesítményen, de a többféle optikai csinosítás már messziről szemet szúr az avatatlan szemeknek is.
Az ültető szett például elől 25-30, hátul 10-15 milliméter között képes csökkenteni a távolságot az autó és az útfelület között igény szerint, de lehetőség van élni az állítható keménységű RS futómű nyújtotta – elől 30-40, hátul 30 mm-es – ültetéssel is. A tuner a kanyarsebesség javulását ígéri mindkét beszerelés esetében.
A menettulajdonságokat nem, az optikai elégedettséget azonban annál inkább kiváltó tényezők között találhatjuk a szénszálas első toldatot és légterelőket, a sötétszürke keretű veséket, a tető- és különféle hátsó szárnyakat, valamint a karbon tükörborítást a már ismerős, kétféle színben kapható AC felniszett mellett. A belső teret is igyekeztek feldobni néhány aprósággal a tuner emberei, így különféle alu dekorelemek és bőrözések között szemezgethetnek a tulajok.