Megvadították a BMW M6 Cabriót
Bár nem mai csirke, az előző generációs (E64-es kódnevű) BMW M6 kabrióját még gyári változatban is sokan bámulják. Akik viszont szeretik a feltűnést, azoknak tetszeni fog a Fostla.de és a PP-Performance közös munkájának gyümölcse.
Embere válogatja, hogy kinek milyen tuning jön be – vagy bejön-e egyáltalán az autók átalakítása. Ha egy prémiumgyártó kerül szóba, akkor különösen érzékennyé válik a műfaj, mert minden nem odaillő elem a nevetség tárgyává válik.
Talán épp ezért döntött úgy a PP-Performance, hogy a Fostla.de segítségét kéri a tökéletes BMW M6 kabrió megalkotásához. Így amíg előbbi cég a teljesítmény egészséges növelésével kötötte le magát, addig utóbbi műhelyben komoly rajzok és digitális tervek készültek a lehető legcsábítóbbra átalakítandó M6-hoz.
Ennek köszönhetően a lemezek alatt az eddig 507 lóerőt (373 kW) és 520 Nm-t teljesítő 5.0 literes V10-es erőmű immáron 537 paripát (395 kW) és 545 Newtonmétert képes mozgósítani. Bár első olvasásra nem tűnik soknak, ez az erőnövekedés fél másodperces javulást eredményezett a gyorsulásban: immáron 4,3 másodpercre van csupán szüksége az M6-nak, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órát. Végsebességét a gyári limit kiiktatásával 300 km/órára növelték a mérnökök.
A külső ügyesen harmonizál a megvadított belső tartalommal: a matt sárga fólia egyeduralmát a motorháztetőre, a tükrökre és az első lökhárító toldatára ragasztott karbon matrica töri meg. Ehhez még hozzájönnek a feketített első és hátsó lámpák, valamint a kétrészes, 22 collos alufelnik.
Hogy még javítsanak a kocsi kiállásán, a németek egy 25 mm-t ültető H&R rugószettet, valamint az Eisenmanntól érkező kipufogókat pakoltak alá. Jó hír, hogy akinek nem tetszik a gép külseje, az megvásárolhatja csak az erőnövelő szettet is 2190 euróért, vagyis 680 ezer forintért.