/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Lamborghini Huracán Spyder a Novitectől

2016. augusztus 02. 17:55   |   Autoblog
címkék:  

A négy keréken átélhető egyik legfantasztikusabb élmény egy nyitott tetős autóban élvezni a nyarat. Ehhez a legexkluzívabb járművet pedig a Novitec Torado szolgáltatja. A Sant’Agata Bolognese-ben készülő szupersportautókra specializálódott nemesítő vállalkozás kezelésbe vette a friss Lamborghini Huracán LP 610-4 Spydert, a végeredmény pedig igazán lenyűgöző lett.

A Novitec Csoport már évtizedek óta fantasztikus sportautók még káprázatosabbá tételén munkálkodik, s repertoárjába a Ferrari után a Lamborghini, a Maserati és a Rolls-Royce márkákat is felvette. A Novitec Torado a Lamborghini modelljeit varázsolja még ellenállhatatlanabbá. Legfrisebb munkájuk, az új Huracán LP 610-4 Spyder is szívdöglesztő lett.

A cég igen jól bánik a szénszállal, így első körben egy aerodinamikai szettel ajándékozta meg az olasz bikát. Az egyes elemek festett vagy lakkozott nyers karbon kivitelben választhatók, a tulajdonos kívánságának megfelelően. S az egyes idomokat nem csak úgy feldobálják, azt megelőzően szélcsatornás teszteknek vetik őket alá és addig csiszolják a formájukat, amíg azok felszerelve pozitív hatást nem váltanak ki.

Az új első spoiler a középső és szélső terelőlapokkal együtt csökkentik az első tengelyre ható felhajtóerőt, de ugyanilyen jótékonya hatása van a légbeömlőkkel kirakott különleges hátsó panelnek, valamint a hátsó diffúzornak és az élspoilernek. Opcióként nagyméretű fix hátsó légterelő szárny is kérhető. Az oldalsó légáramlatokat az új küszöbidomok szelidítik meg. Egyedi darab a karbon motortakaró elem, valamint a lámpák alatt húzódó karbon terelőlap.

A kerekek akár teljesen el is ronthatják egy autó megjelenését, a Novitec Torado azonban biztosra ment. Saját fejlesztésű, háromrészes, kovácsolt, öt duplaküllős NL1 szettjét csavarozta a Lamborghinire, amelyet tetszőleges színben kérhet a megrendelő. Ezúttal a felnik belseje zöld, akárcsak a karosszéria, a méretezés pedig elöl 20, hátul 21 col az ék alak erősítése érdekében. A rájuk feszített abroncsok mérete 245/30 ZR 20 és 325/25 ZR 21. A szükséges, 35 mm-es ültetésről egyelőre sportrugók gondoskodnak, de már készül a magasságában állítható sportfutómű is a Huracanhoz.

A német tuner extrém motorerősítő megoldásairól is ismert; az olasz szupersportkocsi is hamarosan megkapja a legdurvább csomagot. Két kompresszor segítségével 860 lóerőre emelik az 5,2 literes V10-es blokk teljesítményét, amivel párhuzamosan a maximális nyomaték eléri majd a 960 Nm-t. Azok akik ezt képtelenek kivárni, sportkipufogó-rendszert már most rendelhetnek, rozsdamentes acélból vagy rendkívül könnyű high-tech anyagból, Inconelből.

 


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/