/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

TechArt Porsche 911 Turbo

2006. szeptember 11. 16:31   |   Autoblog
címkék:  

A 997-es széria turbófeltöltéses csúcsváltozata megérkezett a márkakereskedésekbe, a TechArt pedig azzal a lendülettel kezelésbe is vette.


A TechArt szokás szerint a karosszéria csinosításával kezdte a munkát. A csapat professzionalizmusát mutatja, hogy az aerodinamikai szettet szélcsatornában fejlesztették ki a 911 Turbo-hoz. A gyári első kötény új toldatot kapott, amely nemcsak az optikának kedvez, hanem az első tengelyre ható felhajtóerőt is csökkenti, stabilizálva a járművet nagy sebességnél. A hátsó szárnyrátét a motorosan kiemelkedő gyári szárny hatásfokát növeli. A szakemberek egy tetőspoilert is felszereltek a Porschéra, ami vizuálisan meghosszabbítja a tetővonalat. Az izmosabb megjelenés érdekében a küszöböket is lecserélték, a visszapillantókat pedig fekete betétekkel egészítették ki. További új elem a hátsó diffúzor, valamint a négy ovális kipufogócső, melyek a motor indulatait közvetítik a külvilágnak.


Az amúgy attraktív gyári kerekek sem maradhattak: a leonbergi mesterek többféle típust is ajánlanak Turbo-hoz, a megfelelő sport felfüggesztéssel együtt. A legexkluzívabb darab a könnyített TechArt Formula ötküllős görgő, ami 19 és 20 colos méretben kelleti magát. A maximalistáknak készül az elöl 8,5J x 20-as, hátul 12J x 20-as szett, 245/30 ZR 20 és 325/25 ZR 20 méretű Continental SportContact 3 gumikkal. Az alapfokú futómű módosítás sportrugók beszerelését (-20 mm) és merevítő rudak beszerelését jelenti, a komolyabb átalakításnál a TechArt saját VarioPlus futóművét teszi az autó alá, ami együttműködik az elektronikusan állítható gyári lengéscsillapítókkal. A VarioPlus 25 mm-es állítási tartományt kínál, az utastérből pedig Normal és Sport konfiguráció is választható. Bármelyik beállítást is választja azonban a sofőr, sportos vezetésnél a gátlók automatikusan megkeményednek. Az eredmény nyugodt tempónál komfortos menet, kanyarvadászatnál pedig dinamikus kezelhetőség. 

A turbómotorhoz egyelőre nem állnak rendelkezésre teljesítménynövelő csomagok, a vevők azonban már többféle kipufogó tuning közül választhatnak. A paletta elején a gyári rendszerhez illesztett négy ovális kipufogóvég található, de rendelhető gázpedál-vezérelt rozsdamentes acél sportkipufogó-rendszer is, brutális hangzással.

A 911 Turbo utastere is nemesebbé tehető, mégpedig egyedi bőrkárpitozással, egyedi sportkormánnyal, alumínium pedálszettel és váltógombbal, illetve TechArt logós küszöbökkel. 


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/