/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: A kabrió bébi Nissan GT-R

2020. augusztus 20. 07:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Az extrém munkáiról elhíresült Liberty Walk a Daihatsu Copen kei-autóját alakította úgy, hogy a lehető legjobban hasonlítson egy lekicsinyített Nissan GT-R modellre, amely ráadásul tetejét is elvesztette. Ha az eredmény nem is tökéletes, egész jól sikerült a koppintás.

Japánban létezik egy autókategória, amely az adózási és egyéb szigorú, ezért magas fenntartási költségeket eredményező szabályok miatt különleges népszerűségnek örvend. Ez a kei car, vagyis kei-autó típus, aminek lényege, hogy limitált teljesítménnyel és lökettérfogattal, így általában igen kis méretben kerül piacra a legkülönfélébb gyártóktól.

Itt van például a Daihatsu Copen modellje, mely gyakorlatilag egy pöttöm roadster – mellette még egy Mazda MX-5 is nagynak tűnik. A Liberty Walk viszont szereti a különleges dolgokat és a kihívást is, így kezelésbe vett egyet a Toyota almárkájának kétüléses kabriójából, hogy a Nissan legdurvább modelljévé alakítsa – még ha csak képletesen is.

Az autó 658 köbcentis háromhengeres szívó benzinmotorját ugyanis érintetlenül hagyták a tuner emberei, így gyorsulási versenyre aligha érdemes nevezni vele, ám kinézetét sikerült a GT-R képére formálni, amennyire csak lehet.

A front részen a híressé vált hűtőrács, valamint az alsó hűtőmaszk és az oldalsó, LED menetfényeket is magukban foglaló légbeömlők igyekeznek emlékeztetni minket a „nagytestvérre” – egész jól, ráadásul a fényszórók sem lógnak ki túlzottan a sorból. A farrészt a tetőtlen kialakítás és az adott hátsó lámpák miatt már nehezebb volt GT-R-esíteni, de a logó, a diffúzor és a négy kipufogóvég megteszi. A méretes fix szárny viszont maximum egy tuningolt modellre emlékeztethet minket – a gyári kiadásra aligha. Persze oldalt sem az eredeti modell kerékívei köszönnek vissza, hanem a Liberty Walk híres, szegecselt, extrém toldásai.

A fekete felnik méretéről nincs infó, de a hátsó kerékdőlés mértéke így is könnyen észrevehető. A belsőt nem próbálták átszabni, itt csak a piros kormányborítás érdemel említést.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/