/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: a Gulf McLaren

2018. június 05. 07:30   |   DG
címkék:  

A McLaren 675LT eleve egy különleges autó, ám ha az ügyfél úgy kívánja, még drámaibbá és exkluzívabbá varázsolják a számára. Az egyedi igények kiszolgálásáért a McLaren Special Operations részleg felel, melynek legutóbbi projektje több mint 1000 munkaórát emésztett fel. Egy Gulf Oil színekben pompázó 675LT-t állítottak négy kerékre, az egyetlen ilyet a világon.

Az ügyfél azzal kereste meg a McLarent, hogy készítsen neki egy 675LT modellt, amely az 1990-es években a hosszútávú versenyeken vitézkedő McLaren F1 GTR versenyautók előtt tiszteleg. A legikonikusabb mind közül az 1997-es Gulf-Davidoff GTC csapat McLaren F1 GTR ‘Longtail’ versenyautója volt, amely többek között a GT1 járműosztályban megnyerte a 24 órás Le Mans-i futamot.

A projektnek a Gulf Oil International Ltd engedélyével láttak neki, így a 675LT megkaphatta az ikonikus világoskék-narancs fényezést. A festés önmagában 800 munkaórát emésztett fel. Az egyedi világoskék, fekete, piros és narancs festés az 1997-es McLaren F1 GTR ‘Longtail’ versenyautóét másolja, amely egyébként egyike volt azon kocsiknak, amelyek később a 675LT kifejlesztését ösztönözték.

A 675LT közepén narancssárga csík fut végig, a 20-küllős felnik is ilyen árnyalatúak, s narancssárga csík választja el a karosszéria világoskék felső és fekete alsó részét. Más egyedi megoldások is megfigyelhetők az autón, mint például a szellőzőrostélyokkal tarkított első sárvédők, a tető légbeömlője, valamint a karbon fékszárny.

Az utastér kompletten karbon fekete Alcantarába öltözött. A versenyülések narancs és kék szegélyvarrást kaptak, a biztonsági övek pedig narancssárga színűek. A tulajdonos monogramját kék cérnával hímezték a fejtámlákba. További egyedi részletek a középkonzol kék tekerői, valamint a szellőzők narancs kerete. A 3,8 literes ikerturbós V8-as motorhoz nem nyúltak, de miért is tették volna: az egység 2,9 másodperc alatt gyorsítja a szupersportkocsit százas tempóra és 330 km/órás csúcssebességet szavatol.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/