A nap képe: a megvadított Ford Mustang Mach-E
Azzal, hogy a Ford egy elektromos hajtású crossoverre is ráaggatta a Mustang nevet, sokaknál kiverte a biztosítékot. Persze a Mach-E-vel nincs különösebb gond, remekül néz ki és a legerősebb verziója úgy gyorsul, mint a Shelby GT500. S most kijött a modellhez az első tuningcsomag is.
Az első módosított Mustang Mach-E modellt a brit Motion R Design műhelynek köszönhetjük, amely főként karosszéria és belső tér átalakításokkal foglalkozik, és a Ford Transit, illetve Ranger típusokat részesíti előnyben. Ezúttal azonban elhagytak a járt utat és a Ford Európa még számos országában nem kapható villanyhajtású crossoverét vették kezelésbe.
Nagyon dögös járgányt faragtak a kocsiból: lecserélték a hűtőrácsot, karbon widebody készletet csavaroztak fel rá, új kerekeket tettek fel és alaposan megültették a kasznit. A szélesítő karosszériakészlet első és hátsó szoknyából, hátsó diffúzorból, vaskos küszöbökből és kerékjárati ívekből, valamint tekintélyes hátsó csomagtér légterelőből áll és valódi izomautót farag a villanyos crossoverből.
A Motion R Design csapata nem bolygatta a hajtásláncot, de erre aligha lett volna szükség, lévén a Mustang Mach-E szériaállapotában is meglehetősen fürge jármű. A GT Performance Edition csúcsmodell például 487 lóerős és 860 Nm nyomatékot ad le, így 3,5 másodperc alatt felgyorsul álló helyzetből 96 km/órára.