/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: a szörny Ford pickup

2020. november 05. 17:35   |   Demcsák Gergely
címkék:  

Kisteherautók területén Európa mindig másodhegedűs szerepet játszott az Egyesült Államokkal szemben. A nagy vízen túl a Ford F-150 és az F-150 Raptor modellek a legnépszerűbbek, az öreg kontinensen pedig a sokkal kisebb Ford Ranger és Ranger Raptor a menő járgányok. A delta4x4 feltette a kérdést: nálunk mindig kisebbnek kell lenniük a kisteherautóknak? A válasz a kérdésre pedig egy Ford Ranger Raptor, amivel lehetetlen mélygarázsba lehajtani.

A delta4x4 tuningcég megmutatta, hogy itt, Európában is lehet olyan pickupot építeni, amely méltó konkurense lehet az amerikai nagyvasaknak. Egy kemény kötésű Ford Ranger Raptort vettek alapul, amelyet jelentős 14 centiméterrel emeltek meg. Ezt egyedi rugókkal (+40 mm, 600 euró) és emelőkészlettel érték el (+100 mm, 1900 euró). A legnagyobb engedélyezett abroncsszettel (35×12,5 R20) együtt mindez 4900 euróért érhető el.

Ezenkívül választhatók szélesebb kerékjárati ívek (1600 euró), engedélyes, PIAA LED-es szúrófényekkel kiegészített első vadrács (1100 euró), valamint masszív acél küszöbök, amelyek a sziklák ellen nyújtanak védelmet. Az igazán brutális, már-már félelmetes kiállást pedig a 40×13,5 R17 méretű terepgumik adják a Fordnak, amely szett egyelőre csak export piacokra áll rendelkezésre. Ezekkel a Ranger Raptor magassága jócskán 2 méter fölé nő.

A delta4x4 emellett a 2 literes duplaturbós dízelmotort is kezelésbe vette. A gyári 213 lóerő és 500 Nm 260 lóerőre és 650 Nm-re módosult. Utóbbi különösképpen hozzájárul a kiváló menetdinamikához offroad körülmények között.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/