/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: a tízmilliós játék Bugatti

2019. szeptember 20. 14:20   |   DG
címkék:  

A Bugatti bemutatta a világ legkomolyabb játékautóját, amelyet egy 1924-es Type 35 Lyon Grand Prix versenyautó alapján építettek. A rendkívül igényes kivitelű, elektromos hajtású Baby II ára 30 ezer eurótól indul és 500 darab készül belőle. Már az összeset elkapkodták.

A Bugatti még az idei Genfi Autószalonon mutatta meg a Baby II 3D-nyomtatott verzióját, amire szó szerint lecsaptak a vevők, mindössze három hét alatt elfogyott a teljes, 500 darabos mennyiség. Ha megnézzük, mit is tud az eredeti kocsi méretének 75 százalékát elérő játékautó, azonnal megértjük, miért fizettek ki érte a vevők gondolkodás nélkül minimum 30 ezer eurót.

A Bugatti a The Little Car Company-vel szövetkezett a Baby II megalkotására. Az 1924-es Type 35 Lyon Grand Prix-t választották donornak, amelynek minden egyes alkatrészét digitálisan beszkennelték, hogy elkészíthessék a 25 százalékkal kisebb kocsitestet. Abba pedig hibátlanul beillesztettek egy modern elektromos hajtásláncot, lítium-ion akkumulátorral.

Mivel a Baby II csaknem akkora, mint az eredeti modell, gyermekek és felnőttek is vezethetik. A kocsit ennek megfelelően állítható pedálokkal szerelték, és vezetési üzemmódból is kétféle áll rendelkezésre. Gyermek módban 1 kW teljesítmény áll rendelkezésre és a játékautó végsebessége 20 km/óra, felnőtt módban viszont 4 kW használható és a Baby II 45 km/órával is száguldhat. A kocsi két különböző, cserélhető akkuval érkezik, ezek kapacitása 1,4 és 2,8 kWh. Az utóbbival 30 kilométer lehet a hatótávolság.

A kis Bugatti kidolgozási minősége lenyűgöző. Valódi fém műszerfallal és Bugatti műszerekkel, fakormánnyal, bőrüléssel, továbbá replika 8-küllős felnikkel és Michelin gumikkal, valamint korhű felfüggesztéssel szerelték fel. Van visszapillantó tükör, kézifék és távirányító is, amivel távolról le lehet állítani az autót. Különlegesség a híres Macaron jelvény az autó orrán, hiszen 50 gramm tömör ezüstből készült, akárcsak a nagy Chiron esetében.

A Baby II háromféle specifikációban érhető el. Az alap a kompozit karosszériás modell, majd következik a Baby II Vitesse modell karbon kasztnival és Speed Key-vel, mint az utcai autóknál, végül pedig választható a kézzel kalapált alumínium karosszériás modell, ugyancsak az emblematikus Speed Key-vel. A bázismodellért is 30 ezer eurót kell fizetni.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/