/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: az 50. évfordulós Nissan GT-R

2019. április 24. 11:40   |   DG
címkék:  

A New York-i Autószalonon debütál a legendás Nissan GT-R 50. születésnapjára megalkotott jubileumi modell, a GT-R 50th Anniversary Edition. A GT-R gazdag történelmének emléket állító évfordulós kiadás különlegessége az ikonikus Bayside kék fényezés, amelyet utoljára a GT-R R34 modell viselt. A mérnökök emelett még tovább csiszolták a turbómotort, a felfüggesztést és a fékrendszert, így a GT-R vezetése még nagyobb élményt nyújt.

A speciális modell megkülönböztető jegye a Bayside (Wangan) kék fényezés, ami az R34-es modellen vált ikonikussá. A gyönyörű, négyrétegű fényezéshez fehér festett csíkozás társul. A kék-fehér mellett az évfordulós modell elérhető még gyöngyházfehér-piros és ezüst-fehér színkombinációban. A sémák minden esetben a Japan GP versenysorozatot domináló GT-R versenyautókat juttatják eszünkbe.

A 50th Anniversary Edition kabinja egyedi, elegáns kéttónusú szürke nappabőr kárpitozást kapott; a gusztusos sportülések, az egyedi kivitelű sportkormány és váltógomb, a komplett műszerfal és középkonzol, továbbá az ajtópanelek és a könyöklők is nemes bőrborítást kaptak. Az oszlopok, a mennyezet és a napellenzők Alcantara szövetbe bújtak.

A mérnökök az 565 lóerős 3,8 literes ikerturbós V6-os motort is tovább tökéletesítették. Többek között új turbófeltöltőket szereltek be, amelyek jobb gázreakciót biztosítanak, különösen alacsony fordulatszámon. A hatgangos duplakuplungos automataváltó „R” üzemmódján is alakítottak. A visszaváltások még agresszívabbak, az adaptív váltóvezérlés pedig folyamatosan alkalmazkodik a sofőr stílusához, szükségtelenné téve az üzemmódok közötti manuális váltásokat. Az egyedi, erőteljes hangzásért titánium hátsó dob felel.

Az elektronikusan felügyelt felfüggesztéshez is hozzányúltak, így tovább javult a kanyarstabilitás és a menetkomfort. A kormányzás is precízebb lett, 300 km/órás sebességig csak minimális korrekciókat igényel. A fékrásegítő is új, nagyobb a fékerő és a jobb a pedálérzet.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

*/