/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: az új Renault Clio belseje

2019. január 29. 10:30   |   Autoblog
címkék:  

A Renault hamarosan leleplezi a száz százalékban új alkatrészekből álló, ötödik generációs Cliót, amely érettebb dizájnt és teljesen átformált utasteret vonultat fel. Most az utóbbit vehetjük szemügyre az első gyári fotókon.

A Clio a Renault történetének legsikeresebb modellje, 1990-es bemutatkozása óta több mint 15 millió darabot adtak el belőle. A Clio emellett az európai B-szegmens legkedveltebb modellje is 2013 óta, és 2012-2018 között minden évben növelni tudta az eladásait. Hamarosan debütál az ötödik generáció, amely modernebb, atletikusabb és okosabb lesz. Először a kisautó kompletten áttervezett belső terét láthatjuk, amely az érzékelhető minőség és a technikai színvonal tekintetében a felsőbb járműszegmenseket idézi.

A vadonatúj Clio az első autó, amely az új, a legmodernebb technológiákat fogadni képes CMF-B platformra épül. A kisautóból többek között hibrid kivitelt is készítenek majd. A Clióba új fejlesztésű multimédiás rendszert szerelnek és a korszerű vezetői asszisztens rendszerek révén a kocsi kettes szintű autonóm vezetésre is képes lesz.

Az új Clio belső tere minőség tekintetében nagyot lépett előre; jóval több a puha felület, a műszerfal, az ajtópanelek és a középkonzol kerete is puha anyaggal borított. A műszerfal kompletten új tervezésű és most első ízben digitális fő műszeregységet, illetve álló formátumú központi érintőképernyőt vonultat fel. A kéziféket elektromosra cserélték, amivel helyet spóroltak.

A középső, enyhén hajlított és álló formátumú érintőképernyő a legnagyobb, amit valaha Renaultba és kisautóba szereltek, az átmérője 23,6 centiméter. A sofőr előtti TFT cockpit átlója pedig 25 centiméter, ami szintén rekord nagyságú. Az összkép gusztusos és stílusos, amiben szerepet játszik az ergonomikus, letisztult megjelenés és a „zongora” stílusú kezelőgombok is.

A kormánykerék is új, kompaktabb méretű, jobb fogású és megvilágított gombokkal bír. A váltókar rövidebb lett és magasabbra tették, így kényelmesebben elérhető. Az ülések is újak, komolyabbak és vékonyabb kialakításukkal bővebb hátsó lábteret eredményeznek. A csomagtér 26 literrel 391 literre nőtt, így az egyik legöblösebb a szegmensben. Nagy hangsúlyt fektettek a személyre szabhatóságra is, a tulajdonosok nem kevesebb, mint nyolcféle belső hangulat közül választhatnak majd.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/