A nap képe: BMW M3/M4 egyedi ruhában
címkék: bmw, bmw m3, bmw m4, m3, m4 competition, manhart, mh3 600, mh4 600
Bár az új BMW M3 szedán és M4 kupé csak mostanában gurul be a világ márkakereskedéseibe, a Manhart már megmutatta a saját átiratait a sportautókból. A Manhart MH3 600 és MH4 600 beszédes nevek, a motorteljesítményre utalnak. Valójában a Competition verziók még ennél is izmosabbak lesznek és remekül mutatnak az ízléses kiegészítőkkel.
A Manhart MH3 600 (M3) és MH4 600 (M4) az M3 és M4 Competition modelleken alapulnak, amelyek gyárilag 510 lóerőt és 650 Nm nyomatékot mozgósítanak. Az MHtronik Powerbox vezérlőmodullal azonban a duplaturbós soros hathengeres aggregátból könnyedén kisajtolható még több mint 100 lóerő. A számítások szerint a beavatkozás után a 3 literes motor 620 lóerőre és 750 Nm nyomatékra lesz képes, amely az M5/M6 Competition szintjére emeli az M3/M4 párost. A 480 lovas sztenderd modellek az MHtronik modul installálása után körülbelül 590 lóerőt adnak majd le.
A Manhart természetesen sport kipufogórendszert is kínál majd a bajor sportautókhoz. A vevő választhat leömlőtől vagy katalizátortól hátra menő rendszert, opcionálisan középdob nélkül, karbon végcsövekkel.
A kerekek és a sárvédők közti távolságot H&R ültetőrugókkal csökkentik minimálisra. A tengelyvégekre Manhart Concave One felniket csavaroznak, amelyek a sztenderd 19/20 hüvelykes méretezéssel ellentétben körben 21 hüvelyk méretűek. 265/30 és 305/25 méretű abroncsokat húznak rájuk. A sztenderd matt fekete mellett a felnik opcióként arany színben is választhatók, illetve a fekete kerekekre aranyszínű hajszálcsíkozás is kérhető. A karosszériát rendkívüli módon feldobja az opciós arany matricakészlet is, amelynek egyik érdeme, hogy a frontrészen enyhíti a függőleges vesék által okozott vizuális sokkot.
A tuningcég szénszálas aerodinamikai kiegészítőket is fejleszt az M-es modellpároshoz. Első splitter, motorháztető, küszöbspoiler, hátsó szárny és diffúzor is felszerelhető lesz a gépekre.