/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: versenypályán az új BMW M3 és M4 Coupé

2020. július 03. 17:25   |   Autoblog
címkék:  

Ikonikus sportautó-párosa generációváltására készül a BMW M GmbH: a versenypályán végzett menetdinamikai finomhangolásokkal az utolsó fázisához érkezett az új M3 limuzin és M4 Coupé sorozatgyártás előtti átfogó tesztelése. Az elődmodellekhez képest jelentős mértékben megnövelt teljesítménynek és a BMW M-specifikus futómű-hangolásnak köszönhetően az új fejlesztésű, soros hathengeres benzinmotorral szerelt duó ismét mércét állít a prémium középkategória nagyteljesítményű limuzinjainak és kupéinak mezőnyében.

A hajtáslánc- és futómű-technológia minden vezetési szituációban tökéletes együttműködését tekintve immár hagyományosan a Nürburgring-Nordschleife számít mértékadónak. A BMW M modelleknek azonban nem csak a Zöld Pokolban, de a világ számos másik, eltérő karakterisztikájú aszfaltcsíkján is helyt kell állniuk, a sorozatgyártás előtti átfogó teszteket végző mérnökök ezért számos másik versenypályán, így például a németországi Sachsenringen is vallatóra fogták az új BMW M3 limuzin és az új BMW M4 Coupé álcázott párosát.

Néhány hónappal a 2020 szeptember közepére tervezett világpremier előtt az új BMW M3 limuzin és az új BMW M4 Coupé tökéletesen kezelhető teljesítmény-potenciált hordoz. A sportautó-páros vezethetőségét még a legextrémebb vezetési szituációk közepette is lebilincselő agilitás, kimagasló menetdinamika és precíz irányíthatóság jellemzi. Az abszolút teljesítmény és a kompromisszumoktól mentes hétköznapi használhatóság BMW M modellekre jellemző, páratlan egyensúlya új szintre lép.

Miként a BMW M GmbH modellpalettájának összes nagyteljesítményű sportautója, úgy az új M3 limuzin és M4 Coupé is kétféle teljesítményszinttel válik elérhetővé. A hatfokozatú manuális váltóval szerelt, 480 lóerő maximális teljesítményre képes duó mellett az 510 lóerős Competition modellpáros is megrendelhetővé válik, utóbbi Drivelogic-kal dolgozó, nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltóval szerelve.

Akik a nyers erőt és a járművel kialakított közvetlen kapcsolatot részesítik előnyben, a manuális váltóval szerelt modellekben kategóriaetalon, egyedülálló vezetési élményt élhetnek át. A Competition modellváltozatok ugyanakkor a kimagasló teljesítmény és a veszteségektől mentes, tűpontos erőátvitel harmóniájában rejlő maximális menetdinamikát éltetik – eleinte klasszikus hátsókerék-meghajtással, a későbbiekben pedig az M xDrive intelligens összkerékhajtás legkorszerűbb változatával is.

A nagyteljesítményű sportautó-páros új generációjának motorházteteje alatt dolgozó soros hathengeres benzinmotor a mérnököktől a közvetlen elődmodellhez képest 49 lóerő (a Competition modellek esetében 60 lóerő) plusz teljesítményt kapott, amelyhez 650 Nm csúcs forgatónyomaték társul.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/