/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (3) |
| Több

A nap képe: Egy 2,3 millió forintos új terepjáró

2017. november 11. 07:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Ha az ember Kínában él, nem biztos, hogy meglepetésként éri, hogy némely helyi autógyártó pimaszul alacsony áron kínálja új portékáját. Itt van például a Wuling Hong Guang S3 SUV, melyet átszámítva egy új Dacia Sandero belépő áráért lehet hazagurítani.

Nem biztos, hogy a legjobb minőségű anyagokból és a legmagasabb biztonsági előírásokat figyelembe véve készítette a GM helyi leányvállalata, a SAIC-GM-Wuling a nemes egyszerűséggel S3 névvel illetett Wuling Hong Guang terepjárót, de ha mással nem, árával könnyen nagy sikert arathat.

A méretes, hétszemélyes terepjáró kezdőára ugyanis nem több 56 800 jüannál, ami 2,29 millió forintnak felel meg. Ez jelenleg egy új, szintén alapfelszereltségű Dacia Sandero értékével egyezik meg, ám a csúcsváltozat sem több 81 800 jüannál (3,3 millió forint).

A modellt, amely egy Chevrolet terepjáróra hasonlít, természetesen csak Kínában lehet majd megvásárolni, és olyan modern extrák is helyet kapnak benne, mint a LED nappali menetfények és irányjelzők, 8 collos érintőképernyő, bőrborítású 2+2+3 kiosztású ülések és a minden sorban helyet kapott szellőzők és USB csatlakozók vagy épp a gyártó szerint luxust megtestesítő kvarcóra.

Olcsósága ellenére független keresztlengőkaros hátsó futóművet kapott, illetve nem hiányzik belőle a tempomat, a kipörgésgátló vagy épp a visszagurulás-gátló rendszer sem. A motorválaszték nem túl nagy: egy 1.5 literes benzines aggregát szívó, illetve turbós változata érhető el hozzá. Vajon mennyibe kerülhet előállítani, ha ezen az összegen a gyártónak még haszna is van?

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Tamás
2017-11-11 - 08:13

Igy is van haszon rajta, az európai gyártók is nagyon nagy haszonnal adják el a kb.1.5 tonnás vasat… Lehet nem igaz de ugy tudom az innovációt nem számitva 1-3 milló Ft. kb. az előállitás teljes költsége

TÓTH gYULA
2017-11-11 - 13:03

Nyilván az olcsó munka erő és a nagy szériaszám miatt megéri gyártani.

Matyi2010
2017-11-11 - 14:28

A munkabér az egyik, viszonylag kis tényező.
A Kínában kínai bérekkel gyártott Range Rover Evoque 450-600 ezer jüan.
Az ugyanúgy 2000 cm3-s benzinmotorral szerelt klón, ami szinte tökéletes másolat 2000-es legális Mitsubishi motorral a a Landwindtól ennek a negyede, 130-150 ezer jüan.


*/