/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: Egy lélegzetelállító Porsche

2017. november 16. 07:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Ha létezik tökéletes újjáélesztése az autógyártás egyik meghatározó alakjának, akkor a Singer és a Williams terméke ilyen. Egy remekbeszabott, klasszikus Porsche 911-est sikerült a cégeknek összeraknia, amely a mai autóversenyzés minden prémium elemét tartalmazza.

Egy hihetetlen Porsche 911-est mutatott be a Singer a Williams Advanced Engineeringgel karöltve.

Az oldtimer négykerekű megkapta a modern autógyártás minden drága elemét, hogy egy ultrakönnyű, s közben piszkosul erős utcai sportautó váljon belőle. A Dynamics and Lightweighting Study (DLS) névre keresztelt projektben olyan nevek álltak össze, mint a Singer, a Williams, a Michelin, a BBS Motorsport vagy a Brembo, így az alkatrészek minőségére nem lehet panasz.

Ami a külsőt illeti, minden az aerodinamikáról szól a klasszikus jegyek tisztelete mellett. Így például a hátsó lámpák levegőkivezető nyílásokat kaptak, de természetesen a hátsó lökhárító aljába beköltözött egy diffúzor is, valamint a motor fölött helyet kapott egy kacsafarok-szárny, kiszélesítették a kerékíveket és projektort kapott a kristályüveges fényszórópáros. A 18 collos BBS magnéziumfelniken Michelin Sport Cup 2 abroncsok feszülnek, mögöttük pedig Brembo karbonfékek gondoskodnak a megfelelő lassításról.

A megfelelő úttartást az állítható futómű részeként a különleges EXE-TC gátlók biztosítják, miközben az autó száraz tömegét sikerült egy tonna alatt tartani, köszönhetően a felhasznált magnézium, titán és szénszálas anyagoknak.

Ami a meghajtást illeti, egy teljesen egyedileg hangolt 4.0 literes hathengeres szívó boxermotor került a 911-es hátába, hengerenként négy szeleppel. Az erőforrás maximális teljesítménye 500 lóerő, ami literenként 125 paripát jelent. A bődületes teljesítményt egy különleges, a megrendelő igényei szerint beállítható hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó juttatja el a hátsó kerekekhez.

A csodából mindössze 75 darab elkészítését tervezi a Williams és a Singer, ám az árszabásról semmit sem tudni, valószínűleg nem véletlenül. A modellek fejlesztésében és végső beállításában segítséget nyújt Marino Franchitti autóversenyző és Chris Harris, a Top Gear műsorvezetője.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/