Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: Ismét egy meseszép klasszikus Porsche

2018. október 13. 07:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Egy 25-30 éves Porsche csillogó fényezéssel és egy kissé aktualizált külsővel mindig megdobogtatja a benzinvérűek szívét, így örömmel vettük a DP Motorsport 911 964-es szériájának modern megvalósulását, amely kívül-belül kellemesen átalakult.

1989 és ’94 között készült a Porsche 911 964-es szériája, amely a stuttgarti márka hagyományos formatervét vitte tovább sikerrel.

Sok gyűjtő szemében ez maga a Porsche, míg mások ugyanúgy szeretik, mint bármely más generációt a 911-esből. Miután a mindig friss formaterv miatt a mai napig könnyen eladható és minden tulajdonos által egyben tartott autóról beszélünk, néhány nemesítő műhely is felfigyelt rá.

Köztük az egyik legsikeresebbé a Singer nőtte ki magát, melynek munkájáról mi is áradoztunk már, legutóbb viszont a DP Motorsport  készített egy emlékezetes remake-et a klasszikusból The Speedy Irishman (A Gyors Írember) néven annak Írzöld fényezésére asszociálva.

A Carrera 2 modellként született autóra a cég ráhúzott egy szénszálas és kevlár felhasználásával készült optikai csomagot, amely 25 mm-t szélesít rajta. A 17 collos Fuchs felnik, a projektoros, krómszegélyes fényszórók, a KW állítható futómű, az újra gondolt motorháztető, illetve a mindenfelé fellelhető apró krómrészletek emelik ki igazán a tömegből.

E mellé a teljesen átalakított belső tökéletes párosítás: a leginkább szembetűnő elemek a Recaro sportülések, melyek barna bőrszegéllyel körülölelt, négyzetrácsos szövetanyagot kaptak, a Momo sportkormány pedig Alcantara bevonatot. De ugyanez az anyag található a műszerfalon és a középboxon, de még az óracsoportot is átszabta a cég. A fém pedálok, és a kétféle fából készült sebváltógomb már szinte nem is meglepő, a habot a tortán pedig a Porsche Classic’s navigációs rendszere jelenti, amely egy klasszikus kinézettel rendelkező, 3,5”-os kijelzővel szerelt fejegység.

Ami a teljesítményt illeti, nincs miért szégyenkeznie a The Speedy Irishmannek, ugyanis az eredeti 3.6 literes hathengeres boxermotor felfúrt és tuningolt változata teljesít szolgálatot, így tehát egy 3.8 literes aggregát termel akár 325 lóerőt (239 kW). A megfelelő erőtovábbításról egy G50-es ötfokozatú kézi kapcsolású váltó és az önzáró differenciálmű párosa gondoskodik. Akit érdekel a műremek, annak potom 198 ezer eurót (64,3 millió forintot) kell leszurkolnia a cég számlájára.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

A nap képe

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!