Kipróbáltuk a Peugeot RCZ kupét
A 2+2 üléses Peugeot RCZ elsősorban az Audi TT orra alá szeretne borsot törni, de tágabb körben mindegyik hot hatch a potenciális ellenfelei közé tartozik. Az RCZ az első termék a francia márka új identitásával és az utolsó, amelyik a „harcsaszáj” hűtőrácsot kapta meg. Az első exkluzív jármű a Peugeot palettáján, amelyet majd továbbiak követnek az elkövetkező években. Ennek csak örülhetünk, mert az RCZ jó kis élményautó lett.
A Peugeot RCZ-ből idén 24 darabot szeretnének értékesíteni, jövőre a tervezett darabszám 20 és 30 között van. A 2+2 üléses kupék hazai piaca eleve szűk, mindössze 100-150 darabos, így ezek az irányszámok nem túlzóak. Az RCZ árait a szegmens legnépszerűbb modellje, az Audi TT árai alá lőtték be, az 1,6 THP 156 LE bázismodell 7 790 000 forintba kerül. Hatfokozatú automatával 8,15 milliót kérnek érte. A 200 lovas csúcsváltozatért 8,79 millió forintot kell leszurkolni, míg a 2,0 HDi változat 8,59 millióért lehet a miénk. Természetesen a rendelhető extrák garmadájával a vételár könnyen 11 millióra tornászható fel.