A Lola Cars és a Yamaha egyesítik erőiket a Formula E-ben
A hír, hogy a Lola márka visszatér a világbajnoki szintű motorversenyzésbe, jó hír lehet mindenkinek, akit érdekel a márka öröksége és annak jövője.
A 2025-től a Formula E-be való becsatlakozásról szóló megállapodás a Yamahával, mint Gen 3 hajtáslánc-szállítóval, sok pontot egyesít a jelenben, és virtuális nyomvonalat húz a potenciálisan még izgalmasabb jövőkép felé.
Lola tulajdonosa, Till Bechtolsheimer zöld és fenntartható technológiával rendelkezik, és már régóta világossá tette, hogy Lola jövőjét és technológiáját úttörőnek tekinti ezeken a területeken a motorsportban és azon túl is.
A Formula E, amely jelenleg éhes az új nevek csatlakozására, megérett ezeknek az ambícióknak a beteljesítésére.
Welcome to the grid @lolaracers 🤝 @yamaha_bike
Lola Cars is returning to global motorsport in a multi-year Technical Partnership with Yamaha Motor Company and will enter the Championship from Season 11 ⚡️
— Formula E (@FIAFormulaE) March 28, 2024
Míg elkerülhetetlenül lesznek olyanok, akik sajnálni fogják, hogy az endurance versenyzés még nem szerepel a tervben, a Formula E program egy nagyobb kép része.
Helyet ad Lolának egy olyan asztalnál, amelyhez nehéz hozzáférni, a sorozat egyik motor-szállítója pedig helyet kap a Forma-E és azon túli technikai szabályok jövőbeli formálásáról szóló háttér megbeszéléseken.
A szabályciklusok jönnek-mennek, és mire eljön a nemzetközi sportautó-versenyzés következő nagy ciklusa, Lola sokkal jobb helyen lesz, hogy ismét aktív szerepet játsszon.
Borítókép: Formula E