A Fiat Ferrarija
Frankfurtban áll reflektorfénybe az Abarth 695 „Tributo Ferrari”, egy pirosra fényezett, 180 lóerős Fiat 500-as modell, amely a két nagy múltú olasz márka közti együttműködés újabb lépcsőfoka. Emlékszünk még a Ferrari-piros kis Fiatokra, melyek csereautóként álltak szolgálatba a Ferrari kereskedőknél? Hát most itt van egy sokkal exkluzívabb és erősebb változat, a 695-ös.
Az új Abarth 695 "Tributo Ferrari" 1,4-es Turbo T-Jet 16v motorjából 180 lóerőt sajtoltak ki a mérnökök, s az erőforráshoz egy automatizált kézi váltót, azaz egy robotváltót kapcsoltak, amely váltófülekkel vezérelhető. Az egyedi, sötétszürke színű 17 colos könnyűfém felnikre nagyteljesítményű gumikat húztak, a futóművet és a fékrendszert megerősítették. Utóbbi Brembo 284 mm-es tárcsákat és négydugattyús nyergeket jelent. A négy csőben végződő sportkipufogó-rendszer 3000-es fordulatszámig visszafogottan muzsikál, utána azonban jócskán felhangosodik.
A speciális Fiat 500-ast Scuderia vörösre fényezték, melyhez remekül passzolnak a szürkére festett részek. A kocsira versenycsíkokat is festettek, a tükrök borítása pedig karbon. A Fiathoz egyedi bi-xenon fényszórókat is fejlesztett a Magnetti Marelli Automotive Lighting részlege.
Az utastér szintén bővelkedik egyedi felszerelésekben, bár sajnos a kabinról nem közöltek fotókat. Kevesebb, mint 10 kilogramm súlyú, szénszálas vázú és szerkezetű, bőrkárpitozású Abarth Corsa by Sabelt kagylóülések, fekete/vörös bőr kormánykerék, csúszásmentes alumínium borítású lábtér, Abarth logós verseny-pedálszett, továbbá a Jaeger által készített különleges műszerek az ínyencségek. Természetesen egy számozott plakettet is elhelyeznek mindegyik példányban.