/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Driftautót épített a Scion

2008. április 10. 18:31   |   Autoblog
címkék:  

Az RSxR-re keresztelt driftgép motorteljesítménye messze van a gyáritól, 161 helyett több mint 400 lóerőt pumpál ki magából.


A Toyota fiatalokra koncentráló márkája, a Scion eladásai az utóbbi időben visszaestek, ezért a japán gyártó úgy döntött, tC modellével beszáll a D1 Drift bajnokságba. Mivel a kis sportkupé eredetileg elsőkerék-hajtású, a mérnökök először a hajtás hátra szerelésével foglalták el magukat. A művelet nem volt különösebben nehéz, ugyanis a tC-t eleve összkerék-hajtású platformra építették. A keresztben elhelyezett erőforrást azonban 90 fokkal el kellett forgatni.  


Az RSxR-re keresztelt driftgép motorjának teljesítménye is természetesen messze került a gyáritól, a széria 161 lóerőhöz képest most már több mint 400 lóerő tombol benne, így szépen elfüstöli a gumikat. A motor nemes kiegészítőket, többek között HKS GT3037 feltöltőt és HKS intercoolert, Blitz Dual SBC töltőnyomás-szabályzót, valamint AEM EMS motorelektronikát kapott. Ezen kívül a váltóművet, a fékrendszert és a futóművet is a drift sportág követelményeinek megfelelően módosították. A Scion RSxR tC driftautót a 21 éves Ken Gushi fogja vezetni, aki 16 évesen, legfiatalabbként került be a D1 bajnokságba.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/