Ferrari egy új szponzori megállapodást jelentett be
A Ferrari új, többéves szponzori megállapodást kötött a Chivas Regal whiskygyártóval.
A megállapodás, amely a jövő heti Las Vegas-i Nagydíj előtt lép életbe, célja, hogy „erőteljes platformot biztosítson” a ittas vezetés veszélyeinek tudatosítására.
„Örömmel jelenthetjük be a Chivas Regal-lal való partnerségünket, amelynek közös értékei az excelencia, a részletekre való odafigyelés és a mesterségbeli tudás” – mondta Frederic Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke.
„Évtizedekre visszanyúló hagyományokra építve, folyamatosan fejlődve. Közösen vágyunk arra, hogy előre lépjünk és példát mutassunk a saját területünkön.”
Jean-Etienne Gourgues, a Chivas Regal elnöke és vezérigazgatója hozzátette: „Ez a partnerség jelentős váltást jelent, ahogy belépünk egy új korszakba a Chivas Regal sportkultúrájában. Szenvedélyesen szeretnénk használni ezt az új platformot, hogy elérjük a mai, növekvő és egyre sokszínűbb versenysport rajongó közösségét, és közösen biztosítsuk, hogy a motorsport rajongói világszerte soha ne igyanak és vezessenek.”
Ferrari and @ChivasRegal have announced a new multi-year partnership.
The partnership sees the two parties come together “to celebrate their commitment to collective success”.
The partnership will also be used to raise awareness about the dangers of drink-driving.#F1 pic.twitter.com/aaJ6euf601
— Decalspotters (@decalspotters) November 14, 2024
Fotó és borítókép: Tóth Zsombor/Sport365