/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Genfben debütál az új Mitsubishi L200

2015. február 17. 20:35   |   Autoblog
címkék:  

Kilenc év és 1 300 000 legyártott darab után távozik a negyedik generációs Mitsubishi L200 pickup és átadja a helyét az ötödik nemzedéknek, amely márciusban, a 85. Genfi Autószalonon debütál.

A Mitsubishi stratégiai modelljét úgy fejlesztették, mint a „tökéletes sportcélú haszongépjárművet”, amely új szintre emeli a megbízhatóságot, a tartósságot, a belső kényelmet és az irányíthatóságot, hogy még inkább megfeleljen a globális pickup ügyfelek egyre változatosabb igényeinek.

A dinamikus kiállású új L200-as kedvezőbb légellenállási együtthatóval rendelkezik, mint az elődje (0,40 Cd), így egy picit kevesebbet is fogyaszt. Egy új fejlesztésű 2,4 literes alumínium MIVEC dízelmotorral szerelik fel, amely 17 százalékkal alacsonyabb CO2-kibocsátással bír, mint a leköszönő L200-as aggregátja. A 169 g/km-es értékben az új 6-sebességes manuális váltónak is szerepe van.

A 4N15 kódjelű új turbódízel kétféle teljesítménnyel kerül be az autóba, a gyengébbik 153, az erősebbik 180 lóerős, a nyomatéka pedig 380, illetve 430 newtonméter. Az erőforrás alacsony fordulatszámon is nagy húzóerőt kínál, még akkor is, ha tele van a plató. A változó geometriájú turbófeltöltő reakciója jelentősen javult; az új motor élénk vezetési élményt nyújt az új 6-sebességes manuális váltóval és a váltófülekkel is vezérelhető automataváltóval egyaránt. A kormány áttételén is faragtak, a kategóriaelső, 5,9 méteres fordulási sugár azonban megmaradt.

Az utastérben is jelentős változások történtek, jelentősen alacsonyabb lett a zajszint és a vibráció is, amely többek között a továbbfejlesztett hátsó felfüggesztésnek köszönhető. Sokat javult a minőség is, az ülések kényelmesebbek lettek és jobb a vezetési pozíció.

Emellett az L200-as megbízhatóságán és szívósságán is javítottak a karosszéria struktúra megerősítése és finomhangolása, valamint az alváz 7%-kal magasabb torziós merevsége által. Így könnyedén elviseli a szélsőséges terepek és helyzetek okozta extrém igénybevételt. Ezen kívül 15 ezerről 20 ezer kilométerre növelték az olajcsere intervallumot, a hűtőfolyadékot 60 ezer helyett csak 180 ezer kilométernél kell cserélni, az automataváltó pedig immár karbantartásmentes.

Az L200-ban a jól bevált Super Select 4WD II összkerékhajtás dolgozik, amelyet felező funkcióval is elláttak. Négyféle hajtásmód áll rendelkezésre elektronikus  forgó vezérlőgombbal. Alapfelszerelés az Aktív stabilitási és kipörgésgátló rendszer, a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, az utánfutó stabilizáló asszisztens, a hegymeneti elindulás segítő rendszer és a bi-xenon fényszóró integrált LED-es nappali menetfénnyel. A passzív biztonság is tovább javult köszönhetően a hét légzsáknak. A felszerelések között megjelent a kulcs nélküli nyitási és indítási rendszer, a sebességhatárolós tempomat, a kétzónás automata légkondicionáló, valamint a tolatókamera.

Az új L200-as a Mitsubishi thaiföldi gyárában készül a globális autópiacra – az európai bevezetés (34 ország) 2015 nyarán várható, Club Cab és Double Cab kivitelben.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/