/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Így néz ki az indiai Suzuki Vitara

2022. július 01. 12:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Bemutatta Brezza névre keresztelt crossoverét a Suzuki. Az indiai piacra szánt modell jó néhány ismerős jegyet kapott a hazánkban igencsak népszerű Vitarától, de szorult bele némi karakteresség is.

Nemrég még kiszivárgott belsős képeken és kedvcsináló gyári fotókon láthattuk, most pedig bemutatkozott a Suzuki Brezza.

A kompakt SUV a Vitara Brezza néven futó elődöt hivatott váltani, amelyhez képest változott ugyan, de nem kimondottan sokat – hiába nevezi teljesen új generációnak a Suzuki. Az indiai piacra szánt modell mindössze egyetlen hajtásláncváltozattal lesz elérhető – enyhe hibrid kiadásban.

Az újfajta hűtőmaszk szélein a LED fényszórók kaptak helyet, és talán éppen ezek jelentik az újdonságot, mert a lökhárító többi része a régebbi modellre és a hazánkban népszerű „sima” Vitarára hajaz, ahogy a kétszínű fényezés is. A (szintén LED technológiát alkalmazó) hátsó lámpa kivételesen egyik Suzuki modellére sem hasonlít, talán a VW T-Roc áll ebben a legközelebb hozzá.

A városi terepjáró már-már mini terepjárónak is nevezhető, hisz mindössze 3995 mm-es hosszal rendelkezik, amihez 1790 mm szélesség és 1685 mm magasság társul. A tengelytáv 2500 mm, így nagycsaládos nyaralásra nem ezzel érdemes útnak indulni. A méretek egyébként a magasságot leszámítva megegyeznek az elődével.

A beltér nagyjából a Vitara és a megújult S-Cross keveréke a Swift kormányával, mindenesetre egyáltalán nem néz ki rosszul. A klasszikus műszerek közé színes kijelző jutott az óracsoportban, míg a központi kijelző tabletszerűen felköltözött a műszerfal tetejére. Újdonság a hangulatvilágítás, amit eddig a Suzuki modellek nélkülöztek, illetve a klímavezérlő panel is átalakult.

A jól felszerelt példányok 360 fokos kamerarendszert, elektromos napfénytetőt, head-up kijelzőt, vezetéknélküli telefontöltőt, illetve Arkamys prémium hangrendszert is kapnak. A meghajtásért a hazánkban frissített Vitarában is megtalálható 1.5 literes szívó benzinmotor és egy kis villanymotor párosa felel 102 lóerővel és 137 Nm csúcsnyomatékkal egy ötfokozatú kézi vagy hatsebességes automata váltón keresztül az első kerekek felé.

A crossover indulóára 3,8 millió forintnak megfelelő rúpia, míg a csúcsváltozat közel 6,7 millió forintba kerül átszámítva.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/