![](https://nb1.hu/wp-content/uploads/2024/07/1300x240-100bonusz.jpg)
Ilyen Citroën C4-est kap Kína
Míg Európában és Amerikában is folyamatosan zsugorodik a szedán és kombi autók piaca, Kínában előbbiek szárnyalnak. A Citroën öt különböző négyajtóst is árul a legnépesebb országban, közülük a C4 L épp most újul meg. A ránctalanítás azonban inkább csak a belsőt érinti.
Szinte már kezdjük is elfelejteni, milyen autó volt a tavaly befejezett Citroën C4, míg az alig pár évig létező szedán, C4 Pallas – az előző évtized végéről – már talán a korai tulajdonosok fejében is alig él, ám az autógyártásban többször láthattuk már, hogy ami nem megy az egyik piacon, sikert arat máshol.
Azt valószínűleg kevesen gondolták volna, hogy a francia gyártó szedánjai a kínai környezetben tudják majd megvetni lábukat (avagy kereküket), mégis a megújuló C4 L azt bizonyítja, jól fogy a szedán.
Habár kívülről nem észrevehető, belül teljes frissítést kapott a 2012-ben bemutatott, 2016-ban már egy ráncfelvarráson átesett modell. Az új, kéttónusú műszerfal legmeghatározóbb eleme a 9 collos érintőkijelző, mely hangvezérlést is ismer. Alatta az átdolgozott klímapanel található, de a kormánykerék sem a régi, ahogy a mögötte látható információs kijelző sem. A légbeömlők mellett az ajtók paneljei és az elektromos kézifék kapcsolója is megújult.
Fizikai tulajdonságait tekintve a C4 L egyébként az európai C4 ikertestvére, csupán 11 centiméterrel nagyobb tengelytávval (ezért az „L” kiegészítő név) és egy nagyobb csomagtartóval büszkélkedhet. A meghajtásért egy 136 lóerős 1.2 literes vagy egy 167 lóerős turbós benzinmotor felel, utóbbihoz automata váltó tartozik.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)