/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Ilyen lesz a jövő BMW M sportautója

2019. június 25. 17:25   |   Autoblog
címkék:  

A BMW Vision M NEXT tanulmányautó a BMW M divízió elképzelt jövőképébe enged idő előtti betekintést –egy lélegzetelállító formanyelvvel megáldott, hálózatról tölthető sportautó képében.

A közeli jövő autóvezetőinek már lehetőségük lesz arra, hogy eldöntsék, tényleges vezetőként vagy utasként kívánnak-e beülni a kormány mögé. A BMW Vision M NEXT tanulmányautóval a BMW Group arra a kérdésre ad választ, hogy milyen formát ölthet a jövőben a vezetés azon kézzelfogható élménye, amelyet a bajor gyártó ügyfelei a saját irányításuk mentén váltanak valóra. A koncepció a BMW M divízió hálózatról tölthető jövőképébe is betekintést enged, a vezetés legendás élményét éltető sofőrt helyezve a középpontba. A fedélzeten dolgozó, intelligens vezetést támogató rendszerek eközben átfogó, biztonságos közreműködéseikkel gondoskodnak a vezetés élményének intenzitásáról.

Átemelt gének a BMW telivér sportautóiból: az olyan dizájnmegoldások, mint az alacsony vonalvezetésű, ék alakban megrajzolt jármű-sziluett, az összetéveszthetetlen karosszériafényezési árnyalat és a sirályszárnyas ajtók, egytől egyig a BMW Turbo és a BMW i8 jövőbe mutató örökségei.

Az erőteljes plug-in hibrid hajtáslánc-technológia – amelynek első és hátsó tengelyén egy-egy elektromos motor dolgozik – károsanyag-kibocsátástól mentes, tisztán elektromos hátsókerék-meghajtást és összkerékhajtást hív életre. Szükség esetén a hátsókerék-meghajtásba egy erőteljes négyhengeres benzinmotor is be tud kapcsolódni. A 600 lóerőnyi maximális rendszerteljesítmény 3 másodperc alatt abszolvált nulla-százas gyorsulást eredményez, miközben a nagyvárosi közlekedést egyetlen feltöltéssel 100 kilométer zéró emissziójú hatótávolság garantálja.

A BMW Vision M NEXT tanulmányautó frontrésze két ikonikus BMW-stílusjegy, a vese alakú hűtőrács-pár és a dupla ikergyűrű-motívummal világító első fényszórók egyszerre magabiztos és korszerű újraértelmezése mentén öltött testet. Az innovatív BMW Laser Wire lézerfény-technológia debütáló kialakítása látványos fénykoncepciót képvisel. A frontrész versenyautós hangulatát újrahasznosított szénből készített első koptató és nagyméretű légbeömlők teremtik meg.

Kéttónusú, vízszintesen elkülönített elrendezésével a hátsó rész az autó szélességét nyomatékosítja. A hátsó kialakítást a BMW Laser Wire lézerfény-technológia látványos fénykoncepciója foglalja keretbe. A modern, kétdimenziós formában alkalmazott BMW embléma párosa a BMW Turbo és a BMW M1 öröksége, amelyet olyan hatás mentén alkalmaztak a tervezők, mintha a hátsó lámpákban lebegnének.

Az elegánsan áramló utastér-kialakítás a vezető köré öleli az autót. Az integrált kagylóülések – amelyek memóriahabos anyagból készültek – minden vezetési szituációban tökéletes oldaltartást és kiválóan kényelmes üléspozíciót garantálnak. A Midnight Blue színű, egyedi stílusban szőtt, bőrhatású szintetikus rostok, a meleg árnyalatú titán és a festett felületek egysége egyszerre modern és luxus atmoszférát teremt.

A vezető és az autó közötti állandó, interaktív kapcsolatért a Boost Pod vezérlőkoncepció felel, amely a vezető előtti három vizuális felületen egyesíti a fedélzeti technológiák összes járművezérlő és információ-szolgáltató funkcióját. Az első felület a két kisebb kijelzővel dolgozó, vízszintesen elrendezett kormány, a második a forradalmi innovációként debütáló, kormányt körülölelő, ívelt üveglapra vetített kijelző, a harmadik pedig a teljes szélvédőre vetített, kiterjesztett valóságot is magába foglaló BMW Head-Up kijelző.

A vizuális felületeken kijelzett információk az autó sebességéhez igazodnak: az intelligens technológia a haladás tempójának emelkedésével párhuzamosan az adott vezetési szituáció szerint egyre relevánsabb információkat egyre inkább a vezető látómezejének középpontjába vetíti.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/