/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a hátul kaparós nyitott tetős Lamborghini

2016. november 16. 12:45   |   Autoblog
címkék:  

Teljessé vált a Lamborghini Huracán modellpalettája. A Los Angeles-i Autószalonon lehullt a lepel a hátsókerék-hajtású Lamborghini Huracán Spyderről, amely a vezetés tiszta élményét keresőket szólítja meg. Az árban a hátsókerekes és összkerekes kupé modellek között elhelyezkedő puhatetős gép jövő januártól elérhető.

Az új, hátul hajtó Spyder egyedi első és hátsó kialakítást kapott; az első lökhárítójába szabott légbeömlők például hatékonyan mérséklik az első tengelyre ható felhajtóerőt. Az összkerékhajtású modelleknél egy hüvelykkel kisebb kerekeken gördül, a 19-es Kari felnikre pedig speciálisan ehhez a modellhez fejlesztett, 245/35 illetve 305/35 méretű Pirelli gumikat húztak.

A kocsi sziluettje is egyedi, zárt és nyitott tetővel egyaránt. A tető lenyitott állapotában az üléstámlák mögül kiemelkedő „uszonyok” gondoskodnak a folytonos vonalvezetésről és a Huracán Spyder tökéletes alakjáról. Ráadásul a légáramlás optimalizálásban is segítenek. Zseniális megoldás. Emellett bármelyik helyzetében is van a tető, a hátsó szélvédő külön működtethető. Leengedve jobban hallható az 5,2 literes V10 motor dala. A tervezők a szélzaj csökkentésére is odafigyeltek, a kabinban két kivehető szélfogó is található, amelyek még nagy sebességnél is lehetővé teszik a beszélgetést. A vászontető egyébként 17 másodperc alatt nyílik és csukódik, akár 50 km/órás sebességig.

A hátsókerék-hajtású Spydert a high-tech, kettős befecskendezésű, hengerlekapcsolásra is képes, száraz karteres 5,2 literes V10-es szívómotor butított változata hajtja. 610 helyett 580 lóerőt ad le 8000-es fordulatszámon, a nyomatéka pedig 540 Nm 6500-as fordulaton. A forgatónyomaték 75 százaléka azonban már jelen van 1000-es fordulatszámon. A négykerék-hajtásától megfosztott Huracán Spyder száraz tömege 1509 kilogramm, minden lóereje 2,6 kilogrammot mozgat, tehát igen mozgékony. 3,6 másodperc alatt katapultál százra, 10,4 másodperc alatt van kétszázon, a végsebessége pedig 319 km/óra.

A tízhengeres erőműhöz hétsebességes duplakuplungos váltómű csatlakozik, amely villámgyors váltásokkal dolgozik és rajtprogramot is építettek bele. Az elektromos szervokormány egyedi hangolást kapott, akárcsak az adaptív felfüggesztés. Opcióként dinamikus kormányzás és mágnesezhető folyadékkal töltött lengéscsillapító rendszer is kérhető. Az Anima kapcsolóval a sofőr választhat a normál, utcai mellett egy sportos és egy versenypályára kalibrált üzemmódot is. Utóbbi esetben a látványos erőcsúsztatások is megengedettek.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/