/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a legerősebb McLaren

2014. augusztus 18. 19:10   |   Autoblog
címkék:  

Húsz évvel a legendás McLaren F1 GTR után érkezik a McLaren P1 GTR, amelyet először jövőre láthatunk a világ versenypályáin. A mérnökök kötöttsége nélkül dolgozhattak, így megalkották minden idők legerősebb pálya-McLarenjét.

A drámai kinézetű McLaren P1 GTR a szériaváltozathoz képest még inkább az aerodinamikára helyezi a hangsúlyt. Brutális orrkötény, küszöbök, diffúzor és fix hátsó szárny került rá, amelyek elképesztő tapadást biztosítanak a számára. A GTR modellen is alkalmaztak aktív aerodinamikai elemeket, többet, mint az utcai modellen, amely akár 600 kg leszorító erőt képes termelni.

Az utcai modellel ellentétben a P1 GTR-nek nem állítható magasságú a futóműve, hasmagassága alacsonyabb, a nyomtávja pedig szélesebb. A tetőn az F1 GTR-re emlékeztető légbeömlőt alakítottak ki, a tükröket áthelyezték az A-oszlopokra. A kerékjáratokat 19-es átmérőjű, elöl 10,5, hátul 13 col széles központi csavaros versenyfelnik töltik ki, rajtuk slick gumikkal. A brutális, kétrészes karbon hátsó szárnyba a Formula 1-ben is használatos, hidraulikusan működtetett DRS elemet építettek be, amely a gyorsulást fokozza. Középen vezették ki a kipufogót, amely most két óriási csőben végződik, az anyaga pedig rendkívül hőálló inconel és titánium. A 3,8 literes ikerturbós V8-as motor teljesítményét is megemelték, így a hibrid versenyautó kerekeken 1000 lóerőt mozgósít.

A McLaren P1 GTR megjelenésével egy időben különleges vezetőképző program is indul. Az exkluzív tulajdonosi program a speciális vezetői tanfolyam mellett magában foglalja a McLaren verseny szimulátorhoz való hozzáférést, amely segíti a pilóták szellemi és fizikai felkészülését.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/