/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a legerősebb Porsche Panamera

2013. október 31. 20:10   |   Autoblog
címkék:  

A Porsche az új Panamera Turbo után bemutatta a még exkluzívabb Turbo S kivitelt, amely most, első ízben hosszú tengelytávval is elérhető. A normál és a 15 centiméterrel megnyújtott Executive verziók minden eddiginél több lóerőt vonultatnak fel, szám szerint 570-et, és különleges extrákkal rendelkeznek.

A Panamera Turbo S modellek felismerhetők az exkluzív, számukra fenntartott „Palladium” szürke fényezésről, a 20 colos Turbo II kerekekről, valamint a karosszéria színére fényezett hátsó légterelő szárnyról. A lényeg azonban a lemezek alatt van, a csúcsmodellbe minden menetdinamikát javító berendezést beszereltek, ami a Porschénál elérhető. Alapfelszerelés a kanyarban kiegyensúlyozást végző, aktív karosszéria-stabilizáló rendszer (PDCC), a tapadást jelentősen javító, az elektronikus differenciálzárral együttműködő, a két hátsó kerék közötti nyomatékelosztást variáló PTV Plus rendszer, az adaptív légrugózás és lengéscsillapítás (PASM), a kerámia kompozit fékrendszer (PCCB), valamint a sebességfüggő szervokormány is.

A 4,8 literes biturbó nyolchengeres motor az S modellekben 50 lóerővel erősebb és 50 Nm-rel nagyobb nyomatékot állít elő az új feltöltőknek és a nagyobb befecskendezési nyomásnak köszönhetően. 570 lóerő és 750 Nm nyomaték keletkezik a főtengelyen, amely az átmeneti túltöltés alatt akár 800-ra emelkedhet 2250 és 5000-es fordulatszám között. A fogyasztás már ebben a kategóriában is fontos dolog, s a hajtómű ezen a téren is lenyűgözően teljesít. 11 százalékkal takarékosabb az elődnél, elméletben beéri 10,2 liter szuperbenzinnel 100 kilométerenként.

A négykerék-hajtású Panamera Turbo S modellekben széria a Sport Chrono csomag is, ami azt jelenti, hogy a hétsebességes duplakuplungos váltó szoftverébe a rajtprogramot is „beírták”. Ennek segítségével a kocsi álló helyzetből mindössze 3,8 másodperc alatt felgyorsul 100 km/órára. A karosszéria-stabilizáló rendszer, az adaptív lengéscsillapítás és a légrugózás paraméterei változtathatók, három menetmód közül lehet választani. Komfort módban az autó kifejezetten kényelmesen rugózik, és pihentető utazást kínál, Sport és Sport Plus beállításnál azonban bekeményít, mindent alárendel a teljesítménynek és az agilis viselkedésnek.

A Porsche Panamera Turbo S németországi alapára 180 024 euró, míg a hosszú tengelytávú Panamera Turbo S Executive modellért 197 041 eurót kell fizetni. Már rendelhetők, és jövő januártól átvehetők.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/