/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a nyitott tetős Lamborghini Huracán Evo

2019. március 05. 08:30   |   DG
címkék:  

Mindössze két hónappal a fémtetős változat bemutatkozása után lehullt a lepel a nyitható tetejű Lamborghini Huracán Evo Spyder modellről, ami megkapta a kupé számára fejlesztett összes menetdinamikai vezérlőrendszert és persze a szívóüzemű V10-es erőforrást is. És zöldben fergetegesen jól néz ki.

Nyitott vagy zárt tetővel, a Huracán Evo Spyder pontosan olyan hatékonysággal szeli a levegőt, mint az Evo kupé. Aerodinamikai fejlettségére jellemző, hogy több mint ötször annyi leszorítóerőt termel, mint az eredeti Huracán Spyder. A könnyű vászontető gombnyomásra nyílik és csukódik; a művelet 17 másodperc alatt lezajlik, akár menet közben, 50 km/órás sebességig. A tető pozíciójától függetlenül a hátsó ablak külön nyitható.

A Huracán Evo Spyder Verde Selvans zöld fényezéssel debütál, ami egy új négyrétegű zöld árnyalat (a kupéhoz is választható). Emellett 20 colos, az Evo kupénál megismert Aesir könnyűfém felniket vonultat fel. Az utastérben bőr és Alcantara keverékét találjuk, zöld kontrasztvarrással. Az infotainment rendszer központi egysége egy 8,4 colos kapacitív kijelző, ami gesztusokkal is irányítható.

Az új Huracán Evo Spyderben megtalálhatók a Huracán Evo forradalmi technológiái. A kocsi menetdinamikai rendszereit a Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) központi egység fogja össze, a kocsi tömegközéppontjához helyezett gyorsulásmérő és giroszkóp érzékelők (LPI) pedig valós időben figyelik a jármű mozgását. A magnetoreologikus felfüggesztés az LPI adataira támaszkodva folyamatosan szabályozza a csillapítást; az autó szinte tudja, milyen körülményekre kell felkészülnie. A fejlett tapadásvezérlés és a nyomatékvektoros összkerékhajtás mindig a megfelelő kerékre irányítja a nyomatékot. Hátsókerék-kormányzás is van. A sofőr háromféle vezetési üzemmód közül is választhat (Strada, Sport és Corsa).

A Huracán Evo Spydert ugyanaz az 5,2 literes V10-es motor hajtja, mint a Huracán Evo kupét. A titánium szívószelepekkel és könnyű kipufogórendszerrel ellátott erőforrás elképesztő hangon dalol és 8000-es fordulatszámon 640 lóerőt mozgósít. Maximális nyomatéka 600 Nm 6500-as fordulatszámon. A Huracán Evo Spyder száraz tömege 1542 kg, tömeg-teljesítmény aránya 2,41 kg/LE, ezért igencsak fürge. 3,1 másodperc alatt sprintel százra, 9,3 szekundum alatt futja a kétszázat, csúcssebessége pedig 325 km/óra.

A nyitható tetejű Lamborghini első példányait tavasszal vehetik át a tulajdonosaik. Az európai bruttó alapár 202 437 euró, míg az USA-ban minimum 287 400 dollárt kell letenni az autóért.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/