/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Itt a Hyundai Atos utóda, az i10

2007. október 31. 15:36   |   Autoblog
címkék:  

Az új i10-es tíz külső színnel és négy különböző felszereltségi szinttel – D-Lite, Era, Magna és az Auto – lesz elérhető.


Az i30 óta minden Hyundai modellt i-vel kezdődő névvel illetnek, így hát az Atos kisautót i30-ra keresztelték el. Az apróságot kizárólag a Hyundai Motor India Ltd., India leggyorsabb ütemben növekvő autógyára fogja gyártani és exportálni.  


Az új i10-es modellt egy 1,1 literes iRDE benzinmotor hajtja, melynek teljesítménye takarékossággal párosul. A motor 67 LE-t ad le 5500-as fordulatszámon, csúcsnyomatéka 101 Nm 2800-as fordulatszámon. A motorhoz egy ötsebességes manuális, – egyedi megoldásként – műszerfalba épített váltó társul, mely nagyobb mozgásteret biztosít mind a vezető, mind az utasa számára. A városi közlekedést elektromos szervokormány segíti.


Az i10 utastere öt személyt szállásolhat el. Az i10 jellegzetessége az elülső és hátsó kartámla, valamint a nagy helykínálat a hátsó üléseken. 2388 mm-es tengelytávjával ugyanis az i10 a legnagyobb a kategóriájában. Minden i10-es modell alapfelszereltsége tartalmazza a légkondicionálót, a dönthető hátsó üléseket a kéttónusú bézs belsőt, valamint a fedélzeti számítógépet. A prémium felszereltségi szinthez napfénytető, hátsó légterelő, bőrborítású kormánykerék és sebváltó gomb, távirányítású központi zár, valamint 2 DIN méretű audiorendszer tartozik.


Elöl MacPherson rendszerű rugóstag, hátul csatolt torziós rúd biztosítja a kényelmes utazást. Alap továbbá az ABS rendszer, az övfeszítő és a dupla első légzsák. Az új i10-es tíz külső színnel és négy különböző felszereltségi szinttel – D-Lite, Era, Magna és az Auto – lesz elérhető.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/