Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Jetta néven új márkát indít a Volkswagen Kínában

2019. február 28. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

Az új Jetta márkával a Volkswagen szeretné még hatékonyabban kihasználni kínai piaci lehetőségeit. A nagy városokon, mint Peking vagy Sanghaj, és az ezek régióin kívül elhelyezkedő sokmilliós városokban élők esetében az autótulajdonosok száma még mindig alacsony, bizonyos esetekben 1000 lakosra kevesebb, mint 100 gépkocsi jut. Ugyanakkor a bővülő középosztály tagjai is egyéni mobilitásra törekednek első saját gépkocsijuk megszerzése révén.

Az új Jetta márkával a Volkswagen különösen ezeket a fiatal kínai ügyfeleket kívánja megcélozni. A Jetta modellkínálatot, amit a FAW-Volkswagen Csengtuban gyárt, egy szedán és két szabadidőautó alkotja. Az értékesítést a tervek szerint az év harmadik negyedévében kezdik meg.

Az értékesítés területén is új megközelítéseket kell alkalmazni, így a Jetta saját márkakereskedői hálózatban fog működni, és közvetlenül fogja megkeresni az ügyfeleket olyan innovatív értékesítési formákkal, mint a digitális bemutatótermek, bevásárlóközpontok és mozgó értékesítési pontok. Az év végére megközelítőleg 200 kereskedő fogja képviselni az új márkát.

Kínában a Volkswagen az elmúlt évben 3,11 millió gépkocsit szállított ki. A globális eladásokból majdnem 50 százalékkal részesedő Kína így a Volkswagen legnagyobb piaca. Kína nem csupán a világ legnagyobb autópiaca, hanem az autóipar által mindeddig tapasztalt legnagyobb mértékű átalakulás élvonalában helyezkedik el. Az ország az egyik új központja lehet az e-mobilitásnak, a digitalizálásnak, az összekapcsolhatóságnak és a vezető nélküli autózásnak.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Hírek

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!