Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Jönnek a hibrid Ford Transit modellek

2018. szeptember 10. 16:55   |   Autoblog
címkék:  

A Ford a szeptember 20-27. között Hannoverben megrendezett IAA Haszongépjármű Kiállításon mutatja be a Transit legújabb, részben elektromos hajtású változatát. A Ford haszongépjárműveinek innovációja több elektromos hajtású modellben is testet ölt, köztük az immár sorozatgyártásra érett Transit Custom plug-in hibridben (PHEV), valamint az új Transitban, amit a szegmensben elsőként alkalmazott 48 voltos mild hibrid (mHEV) rendszer hajt.

2018_FORD_TRANSIT_V363

Az új, 2 tonnás Transit modell üzemanyag-takarékosabb motorokkal, nagyobb hasznos teherbírással, beépített konnektivitással és fejlettebb vezetősegítő technológiákkal lép majd piacra a 2019-es év közepén. A vállalat mérnökei áttervezték az autó orr-részét és belső terét, valamint továbbfejlesztették a rakodóteret.

A még alacsonyabb fenntartási költséget biztosító, modernizált 2,0 literes EcoBlue dízelmotor mellett az új Transit vásárlói – a manuális sebességváltós modellekhez – megrendelhetik a 48 voltos mHEV technológiát is, ami tovább javítja az autó üzemanyag-fogyasztását, különösen a gyakori elindulásokkal-megállásokkal tarkított városi forgalomban. Az mHEV rendszer elektromos árammá alakítja és egy 48 voltos lítium-ion akkumulátorban tárolja a lassítás energiáját, amit a jármű hajtásában és az elektromos berendezések működtetésében hasznosít.

A Transit Custom PHEV modellben egy fejlett hibrid rendszer működik, amely akár 50 kilométert is képes megtenni nulla károsanyag-kibocsátással, és a hatótávolság kiterjesztéséről 1,0 literes EcoBoost benzinmotor gondoskodik. Az EcoBoost motor tölti a beépített akkumulátorokat, amikor a külső töltések között hosszabb távolságot kell megtenni, így az autó üzemeltetői kimagasló gazdaságosságra és rugalmasságra számíthatnak, nem beszélve a több mint 500 kilométeres hatótávolságról.

A Hannoverben már végleges, sorozatérett formájában kiállított PHEV-modell kompakt, folyadékhűtéses, lítium-ion akkumulátorcsomagja a rakodótér padlója alatt kapott helyet, így a teljes hasznos tér ugyanakkora, mint a hagyományos hajtású áruszállítóban. A kabin a legújabb Transit Custom vadonatúj belső formatervével készül, amit egy külön PHEV információs kijelző egészít ki.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Hírek

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!