Kemény reklámplakátok a Dodge-tól
A Fiat Chrysler Automobiles Michigani befektetői- és sajtókonferenciáján két érdekes képre figyelhettek fel a média képviselői, melyeket bátran a prezentációba épített a cég.
A plakátnak szánt fotók már egy picit talán az ízléstelenség felé hajlanak, de ha elvonatkoztatunk keménységüktől, akár mókásnak is tűnhetnének.
Az első kép minden bizonnyal a kapuzárási pánikról szólhat, ugyanis egy élete második felében járó férfi a főszereplője, aki egy csikorgó kerekekkel elrajtoló Dodge-ból egyik kezét az ablakon kidugva mutatja a nemzetközileg ismert nem túl kedves véleménynyilvánítási formát.
A második kép önmagában semmit nem mond, de a hozzá társított szöveggel már ez is elég radikálisnak mondható. Egy porban piruettező Charger mellé azt a mondatot társították a marketingesek, hogy „Egy gyerek sem nőtt fel Passat poszterrel a szobája falán”. Ez egy éles odaszólás az Amerikában is egyre sikeresebb Volkswagennek, bár nem tudni, mi célt szolgál, hisz a két típus célközönsége eléggé eltér egymástól.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)