/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Keselowski három év után először nyert a NASCAR Cup Series-ben

2024. május 13. 10:16   |   Autoblog
címkék:  

Brad Keselowski győzött a Darlington Racewayen, így 110 futam után először tért vissza a győztesek közé.

Egy héttel azután, hogy Kyle Larson megnyerte a Kansas Speedwayen rendezett NASCAR-versenyt, a sorozat Dél-Karolinába és a Darlington Racewayre gurult át a Goodyear 400 futamra.

Erre a futamra érkezve Tyler Reddick szerezte meg a pole pozíciót, Larson pedig a bajnokság élén állt.

249 kör után Brad Keselowski volt az, aki megnyerte a Goodyear 400-at, és leuralta Darlingtont. Ez volt Keselowski első győzelme a szezonban és 110 futam után az első sikere. Ez volt egyben a Ford első futamgyőzelme az idei szezonban.

Reddick uralta a futam elejét egészen az első boxkiállásig, amikor a #45-ös először veszítette el a vezetést a verseny során. Mivel Reddick első boxkiállása egy másodperccel lassabb volt, mint kellett volna, Ty Gibbs volt az, aki átvette a vezetést, és élete első köreit töltötte a mezőny élén Darlingtonban.

Gibbs végül megküzdött a lekörözött autók okozta forgalommal, és ez lehetővé tette Kyle Larsonnak, hogy megelőzze az ifjoncot, és átvegye a vezetést. Az első szakasz végén Larson volt az, aki megnyerte a szakaszt, de a szakasz végi boxkiállást követően Reddick visszavette tőle a vezetést.

A verseny első figyelmeztető jelzése, amely nem szakaszzárás miatt történt, a 121. körben érkezett, amikor John Hunter Nemechek jobb első gumija elszállt az első egyenesben. Az első figyelmeztetés utáni újraindításból újabb figyelmeztetés következett, miután William Byron, Brad Keselowski, Ryan Blaney, Larson és Bubba Wallace összetalálkozott.

A verseny harmadik figyelmeztető jelzése a futam során azért jött, mert Zane Smith a 33. helyről megpördült, mindössze 23 körrel a második szakasz vége előtt.

A harmadik és egyben utolsó szakasz rajtjára Reddick ismét az élre állt, rögtön azután, hogy pillanatokkal korábban megnyerte a második szakaszt.

A futam utolsó figyelmeztetése a verseny végén következett, amikor a hetedik helyen álló Larson megpördült. Keselowski vezette a futamot, de ez az elővigyázatosság egyáltalán nem az volt, amit szeretett volna.

A dráma 10 körrel a vége előtt következett be, amikor Chris Buescher és Reddick egymásnak ütközött, és mindketten defektet kaptak, de a versenyt nem szakították meg. Keselowski átvette a vezetést, Gibbs pedig már a második helyen állt.

Keselowski mögött Gibbs és Josh Berry végzett a második és harmadik helyen. Majd hátrébb Denny Hamlin és Chase Briscoe futott be a negyedik és ötödik helyen.

Az első tíz helyezettet ezen a hétvégén William Byron, Bubba Wallace, Alex Bowman, Justin Haley és Michael McDowell zárta.

90 kör után Larson volt az, aki a futam nyitó szakaszában megszerezte a győzelmet, miután a szakasz vége előtt nem sokkal átvette a vezetést a versenyben, így 10 extra pontot szerzett.

A második szakasz teljesen másképp alakult, mivel Reddick szerezte meg a győzelmet a verseny utolsó előtti szakaszán, ezzel 10 extra bajnoki pontot szerezve. Ezt a szakaszt a figyelmeztetések és a biztonsági autós időszakok uralták, amelyek lelassították a verseny tempóját.

Borítókép:  Brad Keselowski/X

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/