/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Megérkezett az Alfa Romeo Giulia

2016. június 03. 16:30   |   Autoblog
címkék:  

Mától itthon is rendelhető az új Alfa Romeo Giulia. Három felszereltségi szint és hatféle hajtáslánc-kombináció áll rendelkezésre; a 2,2 literes dízelmotor 136, 150 vagy 180 lóerővel, hatfokozatú kézi vagy nyolcfokozatú automataváltóval, az 510 lóerős, 2,9 literes V6 biturbó benzinmotor pedig hatgangos kézi váltóval választható. A Giulia magasan árazott autó, a bázismodell 8,95 millió forintba kerül, igaz, az alapellátmánya gazdag.

Az olasz márka új reménységével már több cikkben részletesen foglalkoztunk, ezúttal az egyes felszereltségeket vesszük górcső alá és a modellek menetteljesítményeiről, illetve árairól is tájékoztatást adunk.

A hazai Giulia-kínálat legalsó fokán a 136 lóerős és 380 Nm nyomatékú 2,2 literes turbódízel motorral szerelt Giulia ellátmányú modellt találjuk. A hatfokozatú kézi váltóval ellátott modellért 8 950 000 forintot kérnek, ami a prémium középkategóriás modellekkel helyezi egy táborba az autót. Ennyibe kerül például egy alapkivitelű 3-as BMW is. A Giulia tehát a nagyok ligájához tartozik, de alapfelszereltsége nem olyan sivár, mint a német prémium trió tagjainál. Szériafelszerelés többek között a 16 colos könnyűfém keréktárcsa, a kétzónás klímaberendezés, az Alfa DNA üzemmód választó kapcsoló, a Connect 6,5 colos kijelzővel szerelt infotainment rendszer, a fény- és esőérzékelő, vagy az olyan asszisztens rendszerek, mint az automatikus vészfék és gyalogosfelismerő funkcióval kiegészített ütközésmegelőző rendszer, valamint a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer.

A 150 lóerős Giulia felszereltségű modell 260 ezer forinttal drágább. A 2,2 literes egység nagyon lendületesen mozgatja a csupán 1374 kilogramm menetkész tömegű járművet, a nulla-százas gyorsulás 8,4 másodperc, a végsebesség pedig 220 km/óra. Sőt, a nyolcgangos automata még kéttized másodpercet farag az értékből, a gyorsulás ebben az esetben 8,2 szekundum. A 180 lóerős dízel nyomatéka már 450 newtonméter, amelyet 1750-es fordulatszámon mozgósít. A Giulia ezzel az erőforrással már végképp sportlimuzinnak minősíthető, álló helyzetből ugyanis 7,2 (automatával 7,1) másodperc alatt gyorsít 100 km/órára, végsebessége pedig 230 km/óra. A Super felszereltségi szint (9,71 millió forinttól) a Giulia kivitelen felül háromféle színben rendelhető szövet/bőr kárpitozást, egyedi belső díszítőelemeket és 17 colos könnyűfém keréktárcsákat vonultat fel.

A kínálat csúcsát a jelenleg egyedüli benzinmotorként elérhető 2,9 literes biturbó hajtómű képviseli, ami 510 lóerővel és 600 Nm nyomatékkal büszkélkedhet. Lélegzetelállító menetteljesítményeket tesz lehetővé: a végsebesség 307 km/óra, az autó álló helyzetből mindössze 3,9 másodperc alatt gyorsul százra. A Quadrifoglio modellváltozat (22,95 M Ft) olyan funkcionális és formai többletet kínál az alapfelszereltségen túl, amely kihangsúlyozza a modell kifinomultságát és sportosságát: a bőr/ Alcantara kárpitozású sportülésektől a piros indítógombbal szerelt sportkormányig, a szénszálas beltéri betétektől a karbon külső aerodinamikai elemekig, nem is szólva a holttérfigyelő rendszerről, a tolatókameráról vagy a kanyarkövető fényszórókról. Mindezeken túl egyedi fejlesztésű műszaki rendszerek segítenek kiaknázni a menetdinamikai adottságokat, mint az Alfa aktív első légterelő, az egyedi fékrendszer, a versenyállással és Alfa futóműszabályozó rendszerrel kiegészített Alfa DNA Pro üzemmód-választó, valamint az Alfa nyomatékvektor-szabályozási rendszer.

Azok, akik szeretnék még gazdagabban felszerelni autójukat, Sport, Vezetőtámogató és Business csomag között válogathatnak. A Sport csomag a Super felszereltségi szintet egészíti ki fokozott tapadású, sportos kormánykerékkel a műszerfalon, a középkonzolon és az ajtópaneleken elhelyezett alumínium betétekkel, valamint Bi-Xenon fényszóróval. A Vezetőtámogató csomag a Giulia és Super kiviteleken elérhető, és dinamikus segédvonalakkal felszerelt tolatókamerát, valamint BSM holttérfigyelő rendszert tartalmaz. A Business csomag a Giulia és Super kivitelek alapfelszerelését 6,5 colos Connect Nav rendszerrel teszi teljessé.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/