/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Leleplezték a vadonatúj Honda CR-V-t

2023. május 17. 17:50   |   Autoblog
címkék:  

Leleplezte legnépszerűbb szabadidő-autójának új nemzedékét a Honda. A CR-V hatodik generációja még az idén megérkezhet az európai, így a haza szalonokba, méghozzá minden eddiginél szebb, praktikusabb és könnyebben használható formában.

A CR-V ezentúl e:HEV azaz full hibrid és – Európában először – e:PHEV, azaz plug–in hibrid változatban is elérhető lesz. Mindkét átiratnál 2,0 literes négyhengeres, közvetlen befecskendezésű, Atkinson-ciklusú benzinesmotor adja az alapot, amelyet ugyancsak átdolgoztak a Honda mérnökei. A konnektoros hibrid verzió tisztán elektromos üzemben 82 kilométert is megtehet, tehát képes benzinfogyasztás nélkül teljesíteni egy átlagos hétköznapot. Amennyiben a külső hőmérséklet 25˚C, akkor teljesen lemerült állapotról 2,5 óra alatt tölthető fel 100%-ra az akkumulátor.

A CR-V-ben az a fejlett e:HEV hajtáslánc dolgozik, mely megtalálható a Honda Civicben is. Nagy energiasűrűségű, lítium-ion akkumulátorcsomagja és két kompakt, kis tömegű villanymotorja benzines erőforrással dolgozik együtt, az aktuális menetüzemmódról (elektromos, hibrid és benzines) pedig fejlett szabályzórendszer dönt, hogy minden helyzetben optimális legyen a működés.

A vadonatúj CR-V körvonalai a kifutó modelléhez hasonlítanak, de a frissített formavilág még látványosabb megjelenést szavatol. A leginkább feltűnő részlet kétségtelenül az orr-rész, amelyet hajtáslánctól függően más hűtőrács díszít. Mellette két új, feltűnő fényszóró kapott helyet, míg hátul a függőleges féklámpák és irányjelzők kombinációja garantálja, hogy azonnal felismerhető legyen a típus.

A tervezésnél a láthatóság is rendkívül fontos szempont volt. Az alacsonyra helyezett első sarokpontoknak és a letisztult motorháztetőnek hála elképesztően széles a vezető látómezője és az autó formavilága is egységesebb, harmonikusabb. A karosszéria átláthatóságához a nagy üvegfelületek is hozzájárulnak, tágasabbnak, szellősebbnek tűnik az utastér.

Az átdolgozott kocsitest minden irányban nagyobb, mint az elődmodell esetében. Azon túlmenően, hogy szélesebb, hosszabb és magasabb lett, 40 mm-rel nőtt a tengelytáv, melynek folyományaként 16 mm-rel bővült a hátsó lábtér és 18%-kal nőtt a csomagtér kapacitása. A hátsó ülés háttámlája 8 fokozatban, 10,5˚-kal nagyobb tartományban állítható, így még pihentetőbb a második sorban utazni.

A vadonatúj CR-V az első európai modell, amiben megjelenik a vállalat teljesen új, minden irányba figyelő, Honda Sensing 360 névre keresztelt menetbiztonsági és vezetéstámogató rendszere, ami a holtterek monitorozásával, a balesetek elkerülésével és a vezetői hibák kiszűrésével nyújt védelmet.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/