/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Magasított tetővel is elérhető a Ford Transit Custom

2013. október 01. 20:15   |   Autoblog
címkék:  

A 2013-as Év Haszonjárműve díjat elnyerő Ford Transit Custom immár magasított tetős változatban is kapható: 370 mm-rel magasabb kialakítása 20 százalékkal nagyobb rakodóteret kínál, mint az alacsony tetős modellváltozat.

A szegmensben egyedülálló megoldásnak számít, hogy a tetőszerkezet teljes egészében acélból készül, így a tetőcsomagtartó terhelhetősége eléri a 100 kilogrammot. A magasított tetős Transit Custom oldalsó tolóajtaja a kategória legnagyobb nyílását tárja fel, és mind a rövid, mind pedig a hosszú tengelytávolságú modellváltozatban elfér három megpakolt Euro raklap.

Az új modellváltozat már megrendelhető, és az első autókat az év későbbi szakaszában vehetik át a vásárlók. A 2013-as Év Haszonjárművének új változata főleg építőipari vállalkozók és csomagküldő szolgálatok számára készült. A tető padlótól mért távolsága 370 mm-rel nőtt, így az autó rakterének maximális befogadó képessége 8,3 köbméter (fixen beépített, teljes rekeszfallal). A magasított tetős modell a szegmensben egyedülálló tulajdonsággal bír: teljes egészében acélból készült tetőszerkezete erősebb a kompozit tetőlemezeknél, így a tetőcsomagtartó teherbírása eléri a 100 kilogrammot.

Az új, magasított tetős Transit Custom modellek első példányai már idén kikerülnek a vásárlókhoz, akik ugyanazokkal az opciókkal rendelhetik meg autójukat, mint az alacsony tetős változatokat: kérhetnek rövid, illetve hosszú tengelytávolságú autót, valamint többféle megengedett össztömegű és hajtásláncú változatot, illetve dobozos és kombi karosszériát. Az alacsony tetős modellhez hasonlóan a magasított tetős változat rakterébe is beemelhető egy teli Euro raklap a tolóajtón keresztül, és mind a rövid, mind pedig a hosszú tengelytávolságú modellváltozatban elfér három megpakolt Euro raklap. Ezen kívül a rekeszfalon kialakított nyílásnak köszönhetően a járműben akár 3,0 méteres (a hosszú tengelytávolságú változatban 3,4 méteres) tárgyak, például csövek vagy létrák is biztonságosan szállíthatók.

A magasított tetős Transit Custom fogyasztása és emissziója kiváló; a CO2-kibocsátás alsó határa 178 g/km az opcionális Auto-Start-Stop rendszerrel felszerelt 2.2 Duratorq TDCi esetében. A kategória leghosszabb szervizintervallumának (két év/50.000 km) köszönhetően az új modell fenntartási költsége még alacsonyabb lett.

A Transit Custom a szegmens egyetlen áruszállítója, amely maximális, ötcsillagos értékelést kapott az Euro NCAP töréstesztjén. A magasított tetős modellváltozat használati értékét számos fejlett technológia növeli, többek közt a vészhelyzeti segélyhívóval kiegészített SYNC rendszer, a tolatókamera, az automatikus távfény, a sávtartó asszisztens és a vezetőfigyelmeztető rendszer.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/