Még ütősebb lett a Honda NSX
A Honda bemutatta a 2019-es modellévű NSX-et, amely még dinamikusabb lett, ugyanakkor a mindennapi használhatósága is megmaradt. A hibrid szupersportgép hajtásláncát és futóművét egyaránt átdolgozták, ugyanakkor a külsejét és az utasterét is frissítették.
Még nagyobb stabilitás, élménytelibb vezetés és gázzal kontrollálható sodródás extrém helyzetekben, pályanapokon is – ezt ígéri a kívül-belül átdolgozott, új Honda NSX. Mi sem bizonyítja ékesebben a fejlesztések hasznát, mint az új modell tempója a legendás suzukai pályán, ahol két másodperccel gyorsabb volt az NSX jelenlegi változatánál.
Immár továbbfejlesztett befecskendezők dolgoznak az autóban, kiegészítve egy új részecskeszűrővel, illetve a feltöltő hatékonyabb hőleadását biztosító megoldásokkal. Ezek eredményeként az NSX továbbra is rendkívül dinamikus és teljesíti az Euro 6d-TEMP szigorú környezetvédelmi előírásait.
Már első ránézésre feltűnik, hogy a 2019-es modell áll előttünk, hiszen az átdolgozott futómű és hajtáslánc mellett az NSX külseje is megújult. Elérhetővé vált az új, gyöngyház narancs (Thermal Orange Pearlescent) fényezés és ugyanilyen színben tündökölnek a – felárért – karbon-kerámia tárcsákhoz társított féknyergek is. Ezen túlmenően a hűtőrács krómozott kerete is a karosszéria színére fényezett, míg a lökhárítókba süllyesztett rácsok ragyogó fekete bevonatot kaptak.
Komoly változások zajlottak az utastérben is, tudniillik a vásárlók ezentúl vörös bőrkárpitozással vagy indigókék Alcantara és bőr kombinációjával is megrendelhetik új Hondájukat.
A mérnökök tovább tökéletesítették a Sport Hybrid SH-AWD hajtáslánc, az elektromos szervokormány, valamint a menetstabilizáló elektronikus vezérlőrendszerét, miként még kifinomultabbá váltak az autó aktív lengéscsillapítói is. Ez utóbbi fejlesztés révén az NSX egyszerre kényelmes, illetve sportautóhoz méltóan stabil nagy sebességnél, versenypályán – ahogy a vezető szeretné. Az első és hátsó stabilizátorrudakat merevebbre cserélték (26 illetve 19%-kal), és módosítottak a hátsó kerékagyak, illetve lengőkarok perselyezésén is.
Mindezt megkoronázzák az új Continental SportContact 6 abroncsok, melyek alapáron járnak a modellhez. Összességében spontánabbá váltak a gázreakciók, illetve még pontosabb visszajelzések segítik a sofőrt gyorsítás, kanyarodás és fékezés közben, legyen szó száraz vagy nedves aszfaltról.
A 2019-es Honda NSX értékesítése máris megkezdődött, s az első – idén augusztusban gyártott – példányok 2018 év végén megérkeznek a kijelölt márkakereskedésekbe.